bastard Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 STFU Fan vad du är otrevlig, ursäkta att man behöver lite hjälp då. Vissa är sämre än andra, så är det bara. Kom inte hit och säg att du är bäst, för det är du inte. Fyfan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 STFU Fan vad du är otrevlig, ursäkta att man behöver lite hjälp då. Vissa är sämre än andra, så är det bara. Kom inte hit och säg att du är bäst, för det är du inte. Fyfan. Och och du tog det som en otrevlighet! Jag har inte påståt att jag är bäst heller Du har föbannat dålig attityd.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Dålig attityd är något som en hel del på detta forumet lider ganska starkt av. Ingen nämnd ingen glömd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Dålig attityd är något som en hel del på detta forumet lider ganska starkt av. Ingen nämnd ingen glömd.. Jepp det har du rätt i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Varför ska jag inte göra det? Skulle du inte ta det som en otrevlighet. Det du sa till mig, var jävligt oschyst. Ja, jag kanske behöver mer hjälp. Nej, det har jag inte. Det är nog du som har det, som säger att jag behöver "desperat" mer hjälp än andra, det var ett skämt, att jag skrev desperat, för det var namnet på uppdraget, pucko. Jag har dålig attityd, så länge du har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Inte är det jag i alla fall, jag säger vad jag tycker, och ber om hjälp när jag behöver det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Är det bara jag som tycker att End of the line var ett av dom roligaste uppdragen i spelet? nix jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OrdeM Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Jag har zeros missions kvar, storyn är avklarad dock. JAG HATAR ZERO!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 same here.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts