Joey Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Här är min historia... Vänner, Joey, GTA3, Joey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Vad exakt menar du? han menar nog att du inte får ha egna intressen, utan måste tycka som han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 han menar nog att du inte får ha egna intressen, utan måste tycka som han Haha, tänkte exakt som dig när han sa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krishna Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Väntar fortfarande på svar... Att andra inte intresserar sig för religion kan jag ta utan problem. Jag tycker inte att ekonomisk historia är så jävla kul men respekterar de som gillar att pyssla med det. Att tycka synd om mig för mitt intresses skull känns verkligen som slöseri med tid. Men tyvärr har många haft blyrövar som både historia och religionslärare vilket gör ämnena till rejäla sömnpiller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Vad exakt menar du? Nae. Är inte så försjust i religion bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krishna Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Lugnt! Läs mitt förra inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Historian bakom mitt nick... historian... Tja, när jag var en liten mes på lunarstorm tyckte jag det lät häftigt med ett namn som hade "cool" i sig.. Nu ångrar jag mig som fan, men har fortfarande samma namn... varför vet jag inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Lunarstorm 4-life! Eller, nja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 kom på mitt när min pappa hadde en Oldsmobil. Olds 4-ever :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 (redigerad) GTaJäGaReN ... jag satt och funderade, den 3:e september 2002.. jag hade vart hos en kusin för länge sen, han fyllde år. han hade också spelet GTA3 till ps2 "WOW SKITCOOLT SPEL!" tyckte man ju då, första gången man spelar, då ville jag ju såklart ha spelet själv så mitt nick blev då "GTaJäGaReN". Jag jagar efter GTA alltså GTa är taget från GTa2 som skriver med 2 stora och 1 liten bokstav. Resten är versaler och ... uhm ... vad det nu heter, blandade. Tror jag fick ideén från ena syrran som hade lite sånt "EllviZ", är inte säker dock. Nu har ni hört min historia för andra eller tredje gången! btw, jag funderar på att byta till "gtahunter" ... tycker ni det låter bra? Redigerad 31 december, 2004 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 btw, jag funderar på att byta till "gtahunter" ... tycker ni det låter bra? Det låter finfint det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 btw, jag funderar på att byta till "gtahunter" ... tycker ni det låter bra? neeej! det låter inte lika tufft :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
superingo Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 GTaJäGaReN ... btw, jag funderar på att byta till "gtahunter" ... tycker ni det låter bra? som du heter i MTA! men de låter inte lika skräckinjagande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Jag gillar helt enkelt katter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
superingo Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 (redigerad) Jag gillar helt enkelt katter jasså? va brukar ni göra då?` jag gillar också katter, kanske vi ska gilla katter tillsammans Redigerad 31 december, 2004 av superingo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Satt och lirade Swat 3 på min nyköpta dator jag fick 23 december 1999. En snubbe som man kan spela som nickade just Hardcore, tyckte det lät coolt så jag har använt det sedan dess. Haha precis samma här, inte nu på GTAsajten men på alla andra ställen kallar jag mig efter en snubbe på swat 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 jag gillar också katter, kanske vi ska gilla katter tillsammans Män gör saker tillsammans, någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Män gör saker tillsammans, någon? *tittar mig oskyligt omkring * Jag... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Mitt kommer från Polisskolan filmerna. Jag blev frälst i Tackleberry som liten och har det som nick nu. Jag har även använt "Sten Sture den yngre" som nick, men skrotat det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Mitt kommer från Polisskolan filmerna. Jag blev frälst i Tackleberry som liten och har det som nick nu. Jag har även använt "Sten Sture den yngre" som nick, men skrotat det nu. Är du lika skjutglad som Tackleberry i Polisskolan då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts