Tija Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Tror att vi gick på samma skola Tija För att jag minns att det var en tjej som hette Tina men som kallades för Tija, LOL Men detta kanske inte stämmer alla Tja... Jag kallas inte Tija till vardags, bara på internet... Och Tija har bara existerat sen i somras, så... Vilken skola gick du i förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 alla har väll sett mumin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cca Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 mina initaler helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 det var nå't barn brogram som hette Allis med is typ. då va det en utlänning som hette Sikorka som kom från Polen, kan det bli colare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Jag kommer faktiskt inte ihåg. Det var ju ett tag sen man kom på HOWHOW. Tror jag kom på det på julen, när man tänkte på tomten kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Addepladde beror mest på att jag heter Andreas och blir kallad adde så jag rimmade lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 hm.. okej detta är den ÄNDA förklaring till mitt nick! here it goes.. jag var hos en kompis och så läste vi läxorna.. efter 2 min. skar jag mig på pappret. *Ouch!* och sen efter 5 minuter till så skar jag mig på pappret igen då sa min kompis något intelligent: "lägg av nu ditt jävla papercut " Papercut, tänkte jag och börja använda det som signatur på msn.. sen efter typ 3 veckor blev namnet lite för långt så jag skrev initalerna : PC Paper Cut sen har ju meningen varierat men men... det är den ända ocencurerade berättlesen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Global Fussball OK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Tog detta namn för att jag inte gillade meatboll men nu vill jag byta tillbaka men hultan hatar mig så bleh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 (redigerad) Sätt er ner grabbar historien om mitt namn är båda komplicerad och spännande...Det hela började med att jag tänkte regga mig med namnet Tommy. Men det var upptaget så jag reggade mig med namnet tommy_fido istället. The End Redigerad 28 december, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Sätt er ner grabbar historien om mitt namn är båda komplicerad och spännande...Det hela började med att jag tänkte regga mig med namnet Tommy. Men det var upptaget så jag reggade mig med namnet tommy_fido istället. The End Grymmaste storyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Sätt er ner grabbar historien om mitt namn är båda komplicerad och spännande...Det hela började med att jag tänkte regga mig med namnet Tommy. Men det var upptaget så jag reggade mig med namnet tommy_fido istället. The End en riktig nagelbitare! 5/5 verkigen läsvärd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
superingo Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 min namnhistorik: Griimn var upptaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 en riktig nagelbitare! 5/5 verkigen läsvärd Håller med Läsvärd som fan! Tror den fick +++++ i Aftonbladet också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Jag tänkte, nu ska ja hitta på något upproriskt eller så var det då ja typ va 14 å cool orkar inte hitta på nått nytt nu så. Detta namn har hängt med mig ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FylleSpray Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 mitt namn säger väl lite hur mina sprays på cs ser ut....inte alltför nyktra.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 ska ta det kort nu ! Det är mitt efternamn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krishna Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 För att jag har Indiens religioner som specialintresse och undervisar ett gäng trevliga gymnasieelever i religion. Kul va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 För att jag har Indiens religioner som specialintresse och undervisar ett gäng trevliga gymnasieelever i religion. Kul va? Vet inte om jag ska tycka synd om dig eller om dina elever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krishna Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Vad exakt menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts