Upson Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Matthew Upson, back, Arsenal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 (redigerad) Tjaa lysnnar man på SlipKnoT så blir det som det blir men jag orkar inte komma på något bra nick Redigerad 21 december, 2004 av SlipKnoT666 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 jag héter Drewek i efternamn så det vart Bajwek , fråga inte varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 addE vände på E'et och då blev det en 3a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Jag gillade helt enkelt Saab och döpte då mitt nick till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Mitt namn: Jag satt och läste i i gamereactors VC recension där det stod: Alla som äger en Playstation 2 och inte spelat GTA3 BOrde torteras enligt rysk tradition. Jag pratar om det tveklöst bästa spelet under föregående år och det mest sålda till Konsolen. Jag prAtar om den tredje delen i en Omåttligt populär spelserie som nu växt till något gigantiskt. Vice City är vinterns Mest efterlängtade spel, alla kategorier. Detta är ett till krypterat medelande...... Det står: "kaboom" och jag tänkte att de ville att jag skulle ha det som nick! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Well, jag heter Joakim Nestor, därmed Jocken (vill man vara lite HeatoN så kan man skriva JockeN, eftersom man alltid skriver efternamnet med stor bokstav. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Tjaa lysnnar man på SlipKnoT så blir det som det blir men jag orkar inte komma på n¨got bra nick Exakt. I mitt fall= Slipknot - Leftbehind, en låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Exakt. I mitt fall= Slipknot - Leftbehind, en låt Du lever verkligen upp till ditt nick Nä, nu ska jag inte vara så. Hoppas du förstod att det var ett skämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Du lever verkligen upp till ditt nick Nä, nu ska jag inte vara så. Hoppas du förstod att det var ett skämt Jahadu krullis.. Du gillar verkligen sarkasm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Du lever verkligen upp till ditt nick Nä, nu ska jag inte vara så. Hoppas du förstod att det var ett skämt ovanligt kul skämt , dagens lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Jahadu krullis.. Du gillar verkligen sarkasm.. Who doesnt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 18 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Who doesnt Ingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Hi hi! Nu har ni kommit lite offtopic och jag hoppas jag inte stör när jag berättar om mitt nick här lite grann... Jo, jag skulle registrera mig på min vän Elias sida www.gcforumet.tk (besök! Den är grym!!). Och eftersom jag heter Tina tänkte jag ju registrera mig som det. Men jag knappade fel: "Tija". Och eftersom detta inträffade i skolan med alla mina kompisar runt mig så skrek naturligtvis en av dem "Tija! Det låter ju coolt! Det får du heta!". Egentligen tänkte jag registrera mig som "Tibe" här, men Tija är lättare att komma ihåg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dr. Albino Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Av den enkla anledningen att jag gillar färgen vit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Satt och inventerade i min sjuka hjärna, där enbart mörker kan existera, och tamejfan om jag inte lyckades hitta på det sämsta nicket någonsin. Där har ni hela historien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eskaladera Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Jag hade tråkigt och hade rökt på tok för mycket balsameringsvätske-doppade joints (zombie-highs som vi säger i hooden). Då bestämde jag mig för att helt klart heta Eskaladera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Tror att vi gick på samma skola Tija För att jag minns att det var en tjej som hette Tina men som kallades för Tija, LOL Men detta kanske inte stämmer alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Dr.Albino : hahaha lol ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Tjaa lysnnar man på SlipKnoT så blir det som det blir men jag orkar inte komma på något bra nick hehe hade väll samma anledning. men slutade lyssna på dom ganska snabbt. jobbigt när så många lyssnar på dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts