Diezl Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Diezl kommer ifrån Skidsemester i Alperna... Bensinstopp jag kollar på pumpen står Diezel... Jag förkortar så det ser snyggare ut till Diezl. Dz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Carolus XII rex suenica Karl XII konung av sverige Så du är Karl XII? . Är inte han ganska död? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Så du är Karl XII? . Är inte han ganska död? Hahaha nu var du såååååååååååååååååååååå rolig! hahahhaa kan inte sluta skratta hejda mig! Hahahaha hahahahaha hahahaha Nej, jag är inte Karl XII och han är död, ja. Snarare en hyllning till en stor krigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Hahaha nu var du såååååååååååååååååååååå rolig! hahahhaa kan inte sluta skratta hejda mig! Hahahaha hahahahaha hahahaha Nej, jag är inte Karl XII och han är död, ja. Snarare en hyllning till en stor krigare. var det inte han som vart söndermatad av en rock knapp i ett krig? nej nej, nu tar jag fel :'( BTW, Guardian tog jag från en bil i mafia från början, sen har jag alltid kallat mig för det eller phasio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 En dag när jag gick i klass nummer 1 hade en klasskamarat svarat fel på ett tal, då sa/påpekade läraren att 7+7 inte var tretton.. Då svarade klasskamraten "Iallafall i mina mototarer!!". Ordet mototarer tyckte jag var väldigt kul. Från mototarer kom jag på "Meto".. 3 och 7 är dom tråkigaste sifrorna som finns..< C är den 3:dje bokstaven i alfabetet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Det där har jag faktiskt svårt att tro på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Det där har jag faktiskt svårt att tro på... Men jag döpte mig inte till det från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Men jag döpte mig inte till det från början. din farmor sade fel bara..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 din farmor sade fel bara..... Vad pratar du om? Min farmor är död.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 dra inte in din döde farmor i det här! vad kallades du i början då? Meto och sedan MetoC7?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 (redigerad) dra inte in din döde farmor i det här! vad kallades du i början då? Meto och sedan MetoC7?! Förut hette jag "MEJMEJMEJ GTA". Vem drog in vad? din farmor sade fel bara..... Redigerad 8 december, 2004 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 kortminnesförlust, serru! vad snacka vi om? vad hette du i början då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 (redigerad) När jag spelade MDK2 och man hade skjutit rostade atombröd på en "flygande grön alien hjärna" tills han dog var hans sista ord: Foo, Foo Foo, Foo Foo, Foo..... sorgligt "snyft"..... :'( Eftersom MDK spelen sitter djupt inne i hjärtat på mig och "Foo" var min favorit fiende så använder jag det som "alias" på alla sidor numera.... ...Enkelt och bra... Jag vill också säga att det inte är "Foo" som är på min avatar, Det är "Tamariel" i "Diablo II" Redigerad 8 december, 2004 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Kommer inte ihåg varför, men jag tog det i allafall från världens högsta (officiellt högsta) berg: Mount Everest.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Vad är MDK för spel? Berätta gärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 shoot em up, 3:epersonsvy, lite abnorma vapen, en hund tror jag och.... äh jag körde det för sju år sen eller nåt och jag har försökt att.... få tag i det ända sen dess.:'( Det är/var ju skitfint, för den tidens spel iaf. BTW: ifall ni ger mig en varning för det där är ni förjä*ligt löjliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 8 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 (redigerad) Näe... Redigerad 8 december, 2004 av Upson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 GEAS = Mina efternamn. Johan är mitt förnamn. G = Gustav, E = Edvin, A = far mins efternamn, S = mor mins och mitt efternamn. Ville inte avslöja hela namnet nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Vad är MDK för spel? Berätta gärna. MDK är som sagt ett 3:dje person shoot'em up där man spelar som Kurt med en något annorlunda utformad dräkt som han har det mesta från zoom till fallskärm i Man möter många olika deformerade monster som ser ganske komiska ut och spelet är väldigt underhålland och monstrerna kan vinka och göra grimascher. Det är abslplut inget löjlig barnspel även om det kan låta så. grafiken är inte den bästa p.g.a. att spelet gjordes för ett tag sen, Bossarna är typ jättestora maskiner som monstren sitter i för det mesta... MDK2, där "Foo" finns med är en väldigt bra uppföljare till ettan och grafiken är väldgit fin och som vanligt är humorn och det megastora bossarna med stoooora maskiner och vapen. Här kan man också spela som Max (hunden), Doktorn och Kurt, om man tar första bokstaven ur namnen så får man svar på varör spelet heter MDK. Spelet är helt klart värt att köpa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Mitt tangentbord som jag gillade så mycket gick sönder så nu har jag ett ruttet men iallafall så stod det "Comfy" på det och jag tyckte att det lät coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts