Jump to content

Historien bakom

Upson
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 161
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hahaha nu var du såååååååååååååååååååååå rolig! hahahhaa kan inte sluta skratta hejda mig!

Hahahaha

hahahahaha

hahahaha

Nej, jag är inte Karl XII och han är död, ja.

Snarare en hyllning till en stor krigare.

var det inte han som vart söndermatad av en rock knapp i ett krig?

nej nej, nu tar jag fel :'(

BTW, Guardian tog jag från en bil i mafia från början, sen har jag alltid kallat mig för det eller phasio ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En dag när jag gick i klass nummer 1 hade en klasskamarat svarat fel på ett tal,

då sa/påpekade läraren att 7+7 inte var tretton..

Då svarade klasskamraten "Iallafall i mina mototarer!!". Ordet mototarer tyckte jag var väldigt kul.

Från mototarer kom jag på "Meto"..

3 och 7 är dom tråkigaste sifrorna som finns..<

C är den 3:dje bokstaven i alfabetet..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag spelade MDK2 och man hade skjutit rostade atombröd ^_^ på en "flygande grön alien hjärna" tills han dog var hans sista ord: Foo, Foo Foo, Foo Foo, Foo..... sorgligt "snyft"..... :'(

Eftersom MDK spelen sitter djupt inne i hjärtat på mig och "Foo" var min favorit fiende så använder jag det som "alias" på alla sidor numera.... ^_^

...Enkelt och bra...

Jag vill också säga att det inte är "Foo" som är på min avatar, Det är "Tamariel" i "Diablo II"

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är MDK för spel? Berätta gärna.

MDK är som sagt ett 3:dje person shoot'em up där man spelar som Kurt med en något annorlunda utformad dräkt som han har det mesta från zoom till fallskärm i ^_^

Man möter många olika deformerade monster som ser ganske komiska ut och spelet är väldigt underhålland och monstrerna kan vinka och göra grimascher. Det är abslplut inget löjlig barnspel även om det kan låta så. grafiken är inte den bästa p.g.a. att spelet gjordes för ett tag sen, Bossarna är typ jättestora maskiner som monstren sitter i för det mesta...

MDK2, där "Foo" finns med är en väldigt bra uppföljare till ettan och grafiken är väldgit fin och som vanligt är humorn och det megastora bossarna med stoooora maskiner och vapen. Här kan man också spela som Max (hunden), Doktorn och Kurt, om man tar första bokstaven ur namnen så får man svar på varör spelet heter MDK. Spelet är helt klart värt att köpa! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor