Stian Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 ganska lång och jobbig historia men jag kan försöka.. Jag heter Stian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Mitt , är lite underligt? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Hmm thotim från mitt efternamn Thörnberg utan å, ä, ö så har vi Thornberg. Plus förnamnet som är Tim. ThoTim. Så nej det är inte menat att vara typ the tim eller tha tim...ThoTim Fattar ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Weener kom till eftersom det är ett engelskt/amerikanskt slangord för snopp. Dom säger det ofta i South Park, tror jag fick det därifrån. Weener betyder korv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Låt mig se nu... Det började med att jag köpte Perfect Dark. I början av namnet stog där automatiskt "dark", jsg hade inte tid att radera, så jag bara skrev mitt namn efter. Sen föll jag för det namnet. Då jag skulle spela Runescape fick jag inte plats med hela, utan nån bokstav fick stryka med! Sen har jag haft den nicken i snart fem år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Så du heter alltså Jakob? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Weener betyder korv. Även slang för kuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Heter Max o då blev det Maxz enklare än så kan det inte vara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Låt mig se nu... Det började med att jag köpte Perfect Dark. I början av namnet stog där automatiskt "dark", jsg hade inte tid att radera, så jag bara skrev mitt namn efter. Sen föll jag för det namnet. Då jag skulle spela Runescape fick jag inte plats med hela, utan nån bokstav fick stryka med! Sen har jag haft den nicken i snart fem år! I "Jak and Daxter 2" kan väl Jak förvandlas till DarkJak emellanåt, om jag inte minns helt fel? Fast du reggades före Insomniac släppte JD2. Du kan ju alltid försöka stämma dem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 I "Jak and Daxter 2" kan väl Jak förvandlas till DarkJak emellanåt, om jag inte minns helt fel? Fast du reggades före Insomniac släppte JD2. Du kan ju alltid försöka stämma dem... hahah... Mitt namn.. öhh.. ja, man kan ju undra vad jag höll på med i femman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 hahah... Mitt namn.. öhh.. ja, man kan ju undra vad jag höll på med i femman är det så att du stava fel elleR? X-pics = X-pisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Jag tog bokstäver från mitt för- och efternamn och blandade lite grann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Jag tog bokstäver från mitt för- och efternamn och blandade lite grann. NawID=olof? har kallas Colan och K hela mitt liv. (!) jag har inte det smeknamnet för jag gillar Coca-Cola! Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Meller är så jääääävla gott! Knaprade (eller ja, åt då) såna som luft förut. Vart jag en gick hade jag två rullar Meller med mig. Nu har vi inga, stackars mig... Öhm... Karatemorfar och StellHell kom på mitt nick under vår chatt-maraton. Satt uppe hela natten och grälade om glassbilar... aahh tider. Aah Finns iaf här, på en mack . Inga som köper förutom jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Heter Kalle (eller egentligen Karl), så ett av alla mina smeknamn är Kalan, så jag tog det som nick på forumet och har använt det på de flesta ställen från och med att jag reggade mig på forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 mitt är väl inte så svårt att analysera - heter Henrik, och en smått använd förkortning är hanky. Därav kom det sig väl att det skulle vara ännu mer sydstataraccent, gärna med lite erotiska inslag av saddomassochism: "spanenk me haerd, hangkybooy". Öhm, det var inte riktigt sant, men det har blivit så efteråt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 NawID=olof? Hur går det där till? Fel i vilket fall som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 NawID = Andreas Walin ??? Förnamn n = N A = a d = D Efternamn W = w i = I "NawID" Har jag rätt? det kan vara så iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Nae, Anton är förfamnet iaf. Och för att ingen ska skicka brevbomber hem till mig vägrar jag att skriva efternamnet. Pwned. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Carolus XII rex suenica Karl XII konung av sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts