Jump to content

Historien bakom

Upson
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 161
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Låt mig se nu...

Det började med att jag köpte Perfect Dark.

I början av namnet stog där automatiskt "dark", jsg hade inte tid att radera, så jag bara skrev mitt namn efter. Sen föll jag för det namnet. Då jag skulle spela Runescape fick jag inte plats med hela, utan nån bokstav fick stryka med!

Sen har jag haft den nicken i snart fem år!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låt mig se nu...

Det började med att jag köpte Perfect Dark.

I början av namnet stog där automatiskt "dark", jsg hade inte tid att radera, så jag bara skrev mitt namn efter. Sen föll jag för det namnet. Då jag skulle spela Runescape fick jag inte plats med hela, utan nån bokstav fick stryka med!

Sen har jag haft den nicken i snart fem år!

I "Jak and Daxter 2" kan väl Jak förvandlas till DarkJak emellanåt, om jag inte minns helt fel? Fast du reggades före Insomniac släppte JD2. Du kan ju alltid försöka stämma dem...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Meller är så jääääävla gott! :P Knaprade (eller ja, åt då) såna som luft förut. Vart jag en gick hade jag två rullar Meller med mig. Nu har vi inga, stackars mig... <_<

Öhm... Karatemorfar och StellHell kom på mitt nick under vår chatt-maraton. Satt uppe hela natten och grälade om glassbilar... aahh tider. <_<

Aah <_< Finns iaf här, på en mack <_< . Inga som köper förutom jag B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

mitt är väl inte så svårt att analysera - heter Henrik, och en smått använd förkortning är hanky. Därav kom det sig väl att det skulle vara ännu mer sydstataraccent, gärna med lite erotiska inslag av saddomassochism: "spanenk me haerd, hangkybooy". Öhm, det var inte riktigt sant, men det har blivit så efteråt. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor