MP5 Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Tog bara det första som kom upp i mitt huvud. Och ja, ni kan ju se resultatet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Weener kom till eftersom det är ett engelskt/amerikanskt slangord för snopp. Dom säger det ofta i South Park, tror jag fick det därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Jag valde mons för att min mamma sade en dag att hon brukade skriva det på sina converse när hon var liten och andra så kallade "coola" saker på 60-talet. Och enligt min mamma kallades folk med långt hår, trasiga skor och trasiga kläder för mons. Så min mamma kallade mig det i sommras så blev det bara det. Lol, det är mods. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Lol, det är mods. He's living a lie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 min e historia e riktigt najs hade läst kalle ankas pocket litegran å då va d en galen professor... Professor Grötskalle... åsså skicka ja in en nyhetsgrej till Hultan under namnet Grötskalle... Men då Hultan skrev den i nyhetsspalten så skrev han fel... Grötmannen (:!!! så regga mig på forumet i det namnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Men vem har bäst nick då? antagligen kommer ni säga er själva..men om ni inte får det då ? =) och inge mod fjäsk nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 6 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Ah jag tycker ju då att Funnylin, KalleR och Arvid har jääte fina nick TJAFS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 (redigerad) FerkurZ, Hultenius eller skribb Bättre nu? Redigerad 6 december, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Men vem har bäst nick då? antagligen kommer ni säga er själva..men om ni inte får det då ? =) och inge mod fjäsk nu <---- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 FrekurZ, Hulantius eller Skribb Inte en ända rätt stavning i namnen skribb är med litet "s" =) Stellhell va iofs grymt..Upson är oxå coolt fråga inte varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Hmm, tog bara mitt vanliga namn.. Hade jag kommit på något annat hade det typ varit En_Penna eller nåt sugigare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 6 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Inte en ända rätt stavning i namnen skribb är med litet "s" =) Stellhell va iofs grymt..Upson är oxå coolt fråga inte varför Jag vet, och hittils har ju faktiskt inte jag avslöjat historien bakom. Spännande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 (redigerad) vill egentligen heta akaast(august på finska) men ni komemr bara sakna mig Redigerad 6 december, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 isf vill jag heta Perkele Vittu ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 HAHA!!! rolig du är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Mitt namn är bäst. Oj! Förlåt, jag fjäskar bara med mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Ebeeto : du liknar Filip från idol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 jag heter luddee eftersom ludde var upptaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Jag heter John, för några år sedan började min kompis bror att kalla mig för Bon, sedan blev det BonBonzon, Christian osv. Jag satt en kväll och tänkte på alla smeknamn jag har haft, och kom sedan fram till att Conny vore bra. Så folket började kalla mig för Conny, men det är för vanligt, så jag tog första bokstaven på mitt efternamn. Tillslut blev det Conny_S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Chattade på funplanet där det fanns en snubbe som hetter Karatefarfar. Det här var runt 2000/2001. Sen 2002 så döpte jag mig till Karatemorfar på lunar. Sen har jag nickat mig det över allt. Blir kallad morfar i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts