P-C Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 P-C... hmm... Personal Computer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Fick ett godis från farsan för några år sedan. Det hette MELLER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Fick ett godis från farsan för några år sedan. Det hette MELLER Meller är så jääääävla gott! Knaprade (eller ja, åt då) såna som luft förut. Vart jag en gick hade jag två rullar Meller med mig. Nu har vi inga, stackars mig... Öhm... Karatemorfar och StellHell kom på mitt nick under vår chatt-maraton. Satt uppe hela natten och grälade om glassbilar... aahh tider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Vet inte riktigt.. bror kom på det tror jag.. länge sen svartiska..tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 tog heat för att jag tyckte att det lätt coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Tog vigge eftersom jag har så dålig fantasi så jag int ekunda komma på något bättre. Mitt nick i onlinespel är iaf muppen.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Jag heter Manne i förnamn Manne=M. Men jag är knappast nån "Mr" (jag är 14 ) Men det var det bästa jag kunde komma på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 heter mikkola i efternamn, en polare började kalla mig mikolan i sjuan, sen har det hängt med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 hmmm..... AE_Dave var väl mest ett namn jag tänkte använda endast en gång i reklamsyfte.... men... ehm, jaaahaa, man fick ju inte byta av hultan, (om han var på dåligt humör eller inte orkade eller bara hatar mig... hehe vettetusan.) men men, Skumtomten då som jag använder inom allt jag gör nuförtiden kommer då från ett lan jag var på. Är ju så att jag kanske inte är den som stormtrivs att vara ute när det är überljust på morgonen, så de tänkte gå på Q8, men jag ville inte förrän senare på eftermiddagen när det var mörkt, så vi gick då senare, sen drack jag väl typ 5 jolts inom 1 timme, käkade tre påsar julskum också, sen blev jag tokigt trött och började knapra på mina fingrar och så vidare... Så då blev det Skumtomten bara, hehe dunno why. De tyckte väl jag var 'skum' sen frossade jag på Julskum som är formade som tomtar...? Skum-tomte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Kom på det för länge sedan när man fortfarande tankade spelripar, då när jag satt där och väntade på att .bat filen skulle bli klar såg jag att det stod 'made by: UrAh'. Och av UrAh vart det Urachez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Tigern är då mitt nick. Min favoritspelare i golf är Tiger Woods, som ni kan se på min avatar. Därifrån är det, lite försvenskat bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Jag valde mons för att min mamma sade en dag att hon brukade skriva det på sina converse när hon var liten och andra så kallade "coola" saker på 60-talet. Och enligt min mamma kallades folk med långt hår, trasiga skor och trasiga kläder för mons. Så min mamma kallade mig det i sommras så blev det bara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Min brorsa kom på det när vi spelade Graal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Satt och spelade Final Fantasy Tactics Advance, och jag var ju tvungen att hitta på ett namn till min klan. Då lekte jag med bokstäver och fick fram Deac00r! På forumet heter jag Game_X, för det var mitt gamla nick och jag har inte orkat byta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 "I'm the Dude. So that's what you call me. You know, that or uh, His Dudeness, or uh, Duder, or El Duderino if you're not into the whole brevity thing." -The Big Lebowski Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Min polare började kalla mig det när jag gick i fyran. Troligen hade han dagen innan sett Pico-filmerna på Newgrounds. Sen har det hängt med som en tumör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Det nick jag har här på forumet är på ett sätt "fakenick". Men detta s.k "fakenick" kom jag inte på via spelfiguren i VC, detta hade jag kommit på tidigare. Om inte mitt minne rullar i samma klass som Funnylin's d.v.s. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 cradle of filth har en låt som heter gilded cunt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Kariya= halv japansk hockey spelare Min favorit Hockeyspelare, brukar använda det till nick nästan på alla forums BTW: Paul Kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Spelade Max payne då jag regga mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts