Jump to content

Historien bakom

Upson
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 161
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

mitt e fjantingt,.. ska byta på alla sajter snart,.. kan nån förklara hur jag byter här på gtasajten?

Iaf,.. jag skulle för länge sen bli medlem på Http://tv4.spel.se eller vad det nu hette, numera HttP://blip.se tror jag, och jag skrev någonting snabbt och det blev "Gunde" och då hdde nån det och då erbjöd sajten mig Gunde5, Gunde183 och Gunde32,... och jag tog den som va överst för jag orkade inte tänka mer,.. sen dess har jag haft det hela tin på alla sajter :rolleyes:

Nu kan nån väll säga hur man byter namn här :wub:

Vad tycker ni om QoatroZinkoXas ???

Nej då,.. men jag ska tänka efter

Redigerad av Gunde5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tja, kom på namnet för 8-10 år sen... varför det blev just det vet jag inte... kommer ihåg att jag ville ha ett namn med "tron" eller "ic" i slutet... det var rätt populärt på bbs-tiden..

blanda stora o små bokstäver gjorde eLAJT-folk på bbs'erna ibland och därför blev det så.. i dagens läge är det inte alltid jag blandar stora o små men... det var även populärt att sKRIVA sÅ hÄR... mED lITEN bOKSTAV fÖRST oCH rESTEN sTORA... men namnet passade bättre med blandat... jaja...

Redigerad av ^MeTaNoLiC^
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag satt med Notepad en dag för några år sedan och skulle hitta på ett fint artistnamn jag skulle använda i mina låtar. Hade tänkt göra en lista och sedan välja ut det bästa. Det blev bara ett namn, Ebeeto.

Erik Bergérus = E.B.

Spanskt tilläggsord för liten = ito

Jag är knappast liten, bara kort :rolleyes: men Ebeeto kändes stenhårt...

Tidigare kallade jag mig Qwerty (under fjärde, femte klass) och sedan Just_Zeric eller Zeric (sjätte, sjunde klass). Chansen att någon känner igen dessa namn är kanske inte så stor, men jag var aktiv i bland annat Club Nintendos forum som Just_Zeric och PC Gamers forum med nicken "Erik Bergérus".

Ebeeto

Länk till kommentar
Dela på andra sidor