Upson Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Ja hur kom du egentligen på vad du skulle kalla dig på t ex GTASajten? Ebeeto, Funnylin, Hultenius, Skribb, Metanolic, Pico och vad ni nu heter, varför heter ni just så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 MTVs egna DJ Skribble. Det var i fyran ungefär då jag fick mitt nick därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Min bror började kalla mig för krullis förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 jag kom på mitt nick för lääänge sen på den tiden rapparen Petter var populär.. han sa mannen hela tiden å jag tycke det lät coolt då, tycker inte de e lika coolt nu, men det har fastnat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hardcore Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Satt och lirade Swat 3 på min nyköpta dator jag fick 23 december 1999. En snubbe som man kan spela som nickade just Hardcore, tyckte det lät coolt så jag har använt det sedan dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 flyttar denna till allmänt... hultenius heter hultenius i efternamn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Wallin - Funnylin. Några killar i skolan började kalla mig det för ehm...7-8 år sedan, antagligen för att dom gillade min humor, och som ett "rim" på mitt efternamn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Körde hldm för typ tre år sen då de var nån nisse som hette BigBear, därifrån jag fick de. satan populär den förra tråden var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 (redigerad) mitt e fjantingt,.. ska byta på alla sajter snart,.. kan nån förklara hur jag byter här på gtasajten? Iaf,.. jag skulle för länge sen bli medlem på Http://tv4.spel.se eller vad det nu hette, numera HttP://blip.se tror jag, och jag skrev någonting snabbt och det blev "Gunde" och då hdde nån det och då erbjöd sajten mig Gunde5, Gunde183 och Gunde32,... och jag tog den som va överst för jag orkade inte tänka mer,.. sen dess har jag haft det hela tin på alla sajter Nu kan nån väll säga hur man byter namn här Vad tycker ni om QoatroZinkoXas ??? Nej då,.. men jag ska tänka efter Redigerad 6 december, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Orkade inte tänka ut nåt bra nick så jag tog mitt eget förnamn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Orkade inte tänka ut nåt bra nick så jag tog mitt eget förnamn. kan du svara på min quuestion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 kan du svara på min quuestion? Pm:a Hultan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 don_salvatore87 don_salvatore = Don Salvatore Leone 87 = Jag föddes år 1987 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 (redigerad) tja, kom på namnet för 8-10 år sen... varför det blev just det vet jag inte... kommer ihåg att jag ville ha ett namn med "tron" eller "ic" i slutet... det var rätt populärt på bbs-tiden.. blanda stora o små bokstäver gjorde eLAJT-folk på bbs'erna ibland och därför blev det så.. i dagens läge är det inte alltid jag blandar stora o små men... det var även populärt att sKRIVA sÅ hÄR... mED lITEN bOKSTAV fÖRST oCH rESTEN sTORA... men namnet passade bättre med blandat... jaja... Redigerad 6 december, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 kom inte på något bra så ja tog bara nåt lag ja höll på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Är inte alls säker.... kallade mig bubba för några år sedan , sen blev det Frenzy. kom på det dä när jag håll på med hemsidor osv, Troligen tagit ifrån Kill Frenzy Fast jag kommer inte ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tedfallkv Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Använde ett lamt nick som var "JameyBoy" Fick det av en kompis, Men orkade ha jameyboy var lite luffigt. Och Tedfallkv fick jag ifrån när jag skulle skapa ett nick på westwood online (C&C Renegade) då inte hela mitt namn fick plats. Bara Tedfallkv fick plats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 När jag var liten kunde jag inte säga Oskar så jag sa Okka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 (redigerad) *BORTTAGEN* Redigerad 10 februari, 2013 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Jag satt med Notepad en dag för några år sedan och skulle hitta på ett fint artistnamn jag skulle använda i mina låtar. Hade tänkt göra en lista och sedan välja ut det bästa. Det blev bara ett namn, Ebeeto. Erik Bergérus = E.B. Spanskt tilläggsord för liten = ito Jag är knappast liten, bara kort men Ebeeto kändes stenhårt... Tidigare kallade jag mig Qwerty (under fjärde, femte klass) och sedan Just_Zeric eller Zeric (sjätte, sjunde klass). Chansen att någon känner igen dessa namn är kanske inte så stor, men jag var aktiv i bland annat Club Nintendos forum som Just_Zeric och PC Gamers forum med nicken "Erik Bergérus". Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts