VickeX Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Tja,... är det någon mer än jag som sett den coola trailern till Grand Theft Auto: Lego City? Länk: http://ia200117.eu.archive.org/hdd1/movies...a_lego_city.mov Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Uppenbarligen eftersom samma trailer nämns här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Oj,... Hittade inte när jag sökte,.. men uppenbarligen inte? eftersom ingen hadde skrivigt där Hoppas att någon kan göra det till ett spel också Skulle ju bara vara en parodi på VC's trailer, om nån kan göra en mod /eller ett helt spel som det,.. så skulle jag köpa det direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 (redigerad) Wow! Nice! Ska de göra en mod om det?? Redigerad 6 december, 2004 av oskarofrya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Nej,.. men om någon kunde så,... Tänk om vi,... vi som gör "pstdupstvetpstvilken" kanske kan gära nån liknande mod,... jaja vi pratar om det på msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts