Arman Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 The Simpsons, lätt! Har sett alla avsnitt hittils och kommer se resten... Family Guy kommer på min andra plats med roliga Peter, Stewie och "den onda apan i garderoben" South Park suger fett, det är så löjligt så att det inte är sant... usla röster, tråkiga pruttskämt, vad mer? Detta är en serie för... ja... vad ska man säga? INGEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 (redigerad) "den onda apan i garderoben" (:!!! He's pure evil, belive me. Checka signaturen min om ni inte tror mig! Redigerad 6 december, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Vote: Futurama solklart.. Futurama..har lite humor som man måste tänka lite för å förstå sen kommer The Simpsons Homer med idiot humorn inte mycket som slår den The Family guy har jag knappt sett...verkar segt =P South park är trist..lr jag en del humor är kul.. men mesta är omogen skit humor (haha skit humor) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Hmm.. The Simpsons eller Southpark? Äsch, The Simpsons! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 He's pure evil, belive me. Checka signaturen min om ni inte tror mig! Har du säsong 2 eller 3 på DVD? Ska själv beställa Här ifrån när jag får pengar. Sidan är från Storbrittanien men det är fri frakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 vilken tid och kanal går family guy på? alldrig hört om förr själv så tycker jag att south park är roligt, men simpsons klår dem. VOTE: simpsons (ska bara orka rösta i pollen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 (redigerad) Simpsons har, likt Lill-Babs, funnits i alla tider och är otroligt kult. De som total-dissar Simpsons gör det bara för uppmärksamheten och blåtirorna. Man kan inte säga att serien är dålig och skaparna har fortfarande tillräckligt många skämt för att fylla nya avsnitt utan att kännas alltför upprepande. Samtidigt älskar jag Family Guy. Skämten är en gnutta elakare, en gnutta extremare och en gnutta snuskigare än de i The Simpsons, vilket gör serien till en frisk fläkt. Man kan avfärda Family Guy som en billig kopia på den gula familjen men likheterna är snarare en garanti att det blir bra än något man irriterar sig på. South Park har jag aldrig förstått mig på. Det finns kanske 10-15 avsnitt som man verkligen hård-garvar till, alla andra är dåliga, pinsamma, irriterande, överdrivna eller tråkiga. Futurama är bara ett substitut för The Simpsons då det inte sänds. De som påstår att Futurama är roligare eller bättre än Simpsons har inte sett något av programmen ordentligt. Humorn är ju av samma slag, eftersom författarna är desamma och animationen är identisk. Simpsons vinner, tätt följt av Family Guy och Futurama. South Park står vid skamstocken och får smisk. Mästaren har talat! PS. guardian: Family Guy sändes vardagar kl. 19:30 på ZTV för någon månad sedan. Nu är det slut för säsongen har jag för mig... DS. Redigerad 7 december, 2004 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 The Family guy har jag knappt sett...verkar segt =P Verkar segt!? Skojar du? Det är det den inte är...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Verkar segt!? Skojar du? Det är det den inte är...! har knappt sett det som sagt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Simpsons. Har kollat på serien sedan fjärde klass och kollar fortfarande på den men har ibland ersatts av Futurama. Eftersom att Futurama inte sänds längre så är det Simpsons som står kvar ensam på pallen. Southpark har jag aldrig gillat.. Samma ramsa om igen. Family Guy däremot har jag aldrig sett.. Kanske ska be mormor ( ) fixa ett avsnitt eller två. Vote: Simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Simpsons börjar nu 18:30 på 3:an Stewie: I'll Destroy you damn brocolli! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Simpsons: Tycker det är bäst. Röstade därför på det. Family Guy: Har knappt sett ett avsnitt. Verkade dock rätt kul. Har aldrig riktigt fattat när/om det går på TV. Futurama: Det är nästan lika roligt som The Simpsons. South Park: Kul någon gång, men mestadels riktigt tråkig "humor". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Har aldrig sett Family guy Har bara sett två avsnitt av Futurama, gillar lite skämten när dom är så allavrliga South Parks skämt håller inte riktigt måttet, men kan vara lite roligt faktiskt Men min röst faller på simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Simpsons tycker jag är lite småkul, futurarma har jag inte sett, South Park filmen är skoj, men serien är ganska tjatig. Family guy skulle fått min röst om inte den där dumma gubben "Stewie" var så fruktansvärt lik Homer från Simpsons.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Som sagt. Simpson är för utnyttjad! B-humor i mina ögon så som jag ser det idag! Min v0te: Familje Mannen. men alla karaktärer är ju likande: Homer - Peter Marge - (va hon heter, mamman) Lisa - (-||- ,systern) Bart - ( -||-, brodern) Magie - Stewie Som ni ser så har jag inte lärt mig alla namnen, men dom är klart bättre!! (inte namnen då rå ) Men FG och S har väl nått gemensamt, då menar jag producent å sånt, eftersom jag såg i ett simspons avsnitt så satt dom och kollade på The Family Guy. Och idén är ju densamma, en korkad pappa... men ändå världens bästa humor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Jag har ALDRIG sett family guy. Har inte ens den blekaste aning om hur de olika karaktärerna ser ut. Röstar därför på Simpsons, som jag lyckats följa åtminstone de korta perioder då 4:an visat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 (redigerad) Har du säsong 2 eller 3 på DVD? Ska själv beställa Här ifrån när jag får pengar. Sidan är från Storbrittanien men det är fri frakt. Har ingen "Family Guy" dvd, men ifall jag skulle köpa det(vilket jag troligen kommer)blir det följande: http://www.discshop.se/LIVE/shop/ds_produk...lang=&id=38202& Family guy skulle fått min röst om inte den där dumma gubben "Stewie" var så fruktansvärt lik Homer från Simpsons.. Stewie är en bäbis som vill ta över världen, men framförallt, DÖDA LOIS. Du menar Peter. Jag håller med dig dom är lika, och det är inte ofta, men i det här fallet slår faktiskt kopian orginalet på näsan. men alla karaktärer är ju likande: Det är väl ärkebilden av kärnfamiljen? Tycker inte dom är speciellt lika förutom Homer - Peter. Men FG och S har väl nått gemensamt, då menar jag producent å sånt, eftersom jag såg i ett simspons avsnitt så satt dom och kollade på The Family Guy. Dom går på och produceras av Fox. Men dom har inte samma producenter(Samma personer alltså). Homer - Peter Marge - (va hon heter, mamman) Lisa - (-||- ,systern) Bart - ( -||-, brodern) Magie - Stewie Peter Lois Meg Chris Stewie Jag har ALDRIG sett family guy. Har inte ens den blekaste aning om hur de olika karaktärerna ser ut. Röstar därför på Simpsons, som jag lyckats följa åtminstone de korta perioder då 4:an visat det. Vill inte verka tjatig men, ni som inte har sett det och uppskattar humorn i Simsons och/eller någon av övriga serier. Ni bör se Family Guy, annars kommer ni att missa tvhistoria! btw: Så här ser dom ut: Peter, den berömda Homer rip-offen! Peter's uthålliga fru Lois. Meg, den utstötta tjejen som gör allt för att bli populär. Chris, den inte alltför smarta tonårssonen. Stewie, bäbisen som med sina fantastiska uppfinningar och sin homosexuella teddybjörn en dag kommer ta över världen! Brian, den absolut smartaste och mest kultiverade familjemedlemmen. Redigerad 7 december, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 (redigerad) Alla serier är bra, min röst faller dock på Simpsons. Riktig skön humor i alla serier... Även South Park är en mycket bra serie! Har flera säsonger inspelade... EDIT,,, satan vilket vimsigt inlägg Redigerad 7 december, 2004 av Meller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Som sagt. Simpson är för utnyttjad! B-humor i mina ögon så som jag ser det idag! Min v0te: Familje Mannen. men alla karaktärer är ju likande: Homer - Peter Marge - (va hon heter, mamman) Lisa - (-||- ,systern) Bart - ( -||-, brodern) Magie - Stewie Som ni ser så har jag inte lärt mig alla namnen, men dom är klart bättre!! (inte namnen då rå ) Men FG och S har väl nått gemensamt, då menar jag producent å sånt, eftersom jag såg i ett simspons avsnitt så satt dom och kollade på The Family Guy. Och idén är ju densamma, en korkad pappa... men ändå världens bästa humor Hur kan du säga att alla är lika? Det är ju bara "Homer" och "Peter" som är liknande. Maggie hon kan inte prata men det kan stewie. Chris är inte ett dugg lik bart. Han har mer hippie style typ när Stewie fyllde år "ey' birthday duude you want some?". Meg liknar inte Lisa. För Meg är typ den ultimata fjortisen. Hon säger typ alltid "daah" . Hon har inga vänner heller, och tillsist Louis hon liknar ej Marge. Lous vill mer att familjen ska kännas som en helhet. Marge vete fan. .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Det vill iofs Marge också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts