Funnylin Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 (redigerad) Har för mig att det fanns en liknande topic för ett tag sen, men då var bara 2 el 3 av alternativen med. Dessutom är den gammal. Detta är alltså den ultimata pollen för vilken av dom lite "vuxnare" tecknade serier som är bäst. The Simpsons - Lite för uttjatad. Futurama - Inte sett så många avsnitt, men hygglig skulle jag säga av det jag sett. Family Guy - Får helt klart min röst. South Park - Gillar inte den här serien. Varför family guy? Peter, Stewie. Är Peter bara en Homer rip-off? Jag skulle säga ja, fast man har lyckats jävligt bra och gjort honom nästan bättre än orginalet. Stewie - En mordlysten bäbis med storhetsvansinne. Vad kan gå fel? Älskar Family Guy och rekommenderar alla att se det! Redigerad 5 december, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Lägger min röst på Futurama, deras skämt klår allting The Simpsons är kul ibland, men i alltför många avsnitt är det mer moralsnack än skämt, det faller på det. South Park är tråkigt. Punkt. Family Guy har jag aldrig sett, så det blir lite svårt att bedömma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Även jag röstar på Futurama! Southpark är för mycket "kiss o bajs" humor + att det är väldigt fult animerat/tecknat. Simpsons är alltid roligt men ändå lite gammalt, Family Guy är ojämt. Vissa karaktärer är roliga medan andra är jättetråkiga. Punkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 vote: simpsons ja lite uttjatat men jag har följt det sen säsong 3... säsong 3-9 SUGER 10-15 bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 simpsons... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Familjekillen, helt klart. Så jävla skön humor! Stör mig på allt moraltjafs i Simpsons. Futurama är bra, har inte sett det så många gånger dock. South Park är väl ok, men jag föredrar inte att kolla på det så det blir inte så ofta. Fast man har ju långfilmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 då lag jag den första rösten på south park Älskar den serien och är stollt över mitt south park täcke och kudde ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 (redigerad) Lägger min röst på Family Guy. Köpte nämligen "Season" 1 Dvdn den kom igår. Family guy for president. Redigerad 6 december, 2004 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 The Simpsons, varför? Kul & bra gjort. Nu menar jag alltså de nyare säsongerna. Family Guy: har bara sett en del, inget jag gillar hittils iaf. Futurama: bara sett en del, men det verkar ju vara rätt ok. South Park: vissa avsnitt är ok, men de flesta är tråkiga, uttjatat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Simpsons: Bäst, min röst. Family Guy: Hatar det, tycker det är pissigt tråkigt. Varför? Vettefan. Futurama: Rätt kul, men inte sett alltför många avsnitt. South Park: Uttjatat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 1. Simpsons, love it! 2. Futurama, också kul 3. South Park, kul ibland, ibland bara fjantigt 4. Family Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 The simpsons, Fo' Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 (redigerad) 4. Family Guy Family Guy: Hatar det, tycker det är pissigt tråkigt. Varför? Vettefan. Lär er krypa, lär er gå, lär er älska Family Guy...(Yeah...det lät bättre i mitt huvud. Ska se om jag fått i mig tillräklig medikation.) Fast allvarligt: Är Family Guy verkligen tråkigt? (:!!! Sry...I just don't get it... Redigerad 6 december, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Håller med funny! Jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv som under 1 Family guy avsnitt. Ska förövrigt se lite mer på dvdn snart. Har bara sett ett avsnitt ur dvdn än sålänge :"> För att jag har så nedrans ont i huvudet och Måste dricka lite så att jag inte slocknar i soffan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 (redigerad) Vote : South Park. Varför? Jo för jag ÄLSKAR den serien, och allt som Trey Parker och Matt Stone har gjort. Världens skönaste humor. The Simpsons : Älskar det med, men eftersom jag har tyckt om South Park längst så faller min röst på det. Futurama : Också det, jävligt skoj. The Family Guy : Inte sett så mycket av det, men verkar vara en dålig Simpsons klon. ( Feta farsan = Homer ? ) Redigerad 6 december, 2004 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 South Park. Helt klart bäst. Family Guy är dock en stark tvåa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Simpsons. Jag kan inte bli trötta på dem, trots att jag sett alla avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 The Family Guy : Inte sett så mycket av det, men verkar vara en dålig Simpsons klon. ( Feta farsan = Homer ? ) Likheterna slutar dock där. Vote: Simpsons.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Vote: Simpsons. Gillar både Futurama och Family Guy dock. South Park har jag aldrig förstått mig på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv som under 1 Family guy avsnitt. Exakt. Har aldrig skrattat så extremt mycket förut. Det tog ett ett tag för mig innan jag började älska serien, innan jag fattade den. Trodde aldrig att någon som var ännu dummare än Homer skulle kunna vara mycket roligare. Men Peter Griffin är fan den roligaste dumskallen som någonsin visats på TV. Fan va glad jag är att Fox återupplivar serien för en fjärde säsong! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts