Jump to content

The Battle of tecknade serier

Funnylin
 Share

Vilken av följande serier är bäst?  

68 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Har för mig att det fanns en liknande topic för ett tag sen, men då var bara 2 el 3 av alternativen med. Dessutom är den gammal.

Detta är alltså den ultimata pollen för vilken av dom lite "vuxnare" tecknade serier som är bäst.

The Simpsons - Lite för uttjatad.

Futurama - Inte sett så många avsnitt, men hygglig skulle jag säga av det jag sett.

Family Guy - Får helt klart min röst.

South Park - Gillar inte den här serien.

Varför family guy? Peter, Stewie. Är Peter bara en Homer rip-off? Jag skulle säga ja, fast man har lyckats jävligt bra och gjort honom nästan bättre än orginalet.

Stewie - En mordlysten bäbis med storhetsvansinne. Vad kan gå fel? Älskar Family Guy och rekommenderar alla att se det!

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

4. Family Guy ^_^

Family Guy: Hatar det, tycker det är pissigt tråkigt. Varför? Vettefan.

Lär er krypa, lär er gå, lär er älska Family Guy...(Yeah...det lät bättre i mitt huvud. Ska se om jag fått i mig tillräklig medikation.)

Fast allvarligt: Är Family Guy verkligen tråkigt? (:!!!:)

Sry...I just don't get it... ^_^

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote : South Park.

Varför? Jo för jag ÄLSKAR den serien, och allt som Trey Parker och Matt Stone har gjort.

Världens skönaste humor.

The Simpsons : Älskar det med, men eftersom jag har tyckt om South Park längst så faller min röst på det.

Futurama : Också det, jävligt skoj.

The Family Guy : Inte sett så mycket av det, men verkar vara en dålig Simpsons klon. ( Feta farsan = Homer ? )

Redigerad av Weener
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv som under 1 Family guy avsnitt.

Exakt. Har aldrig skrattat så extremt mycket förut. Det tog ett ett tag för mig innan jag började älska serien, innan jag fattade den.

Trodde aldrig att någon som var ännu dummare än Homer skulle kunna vara mycket roligare. Men Peter Griffin är fan den roligaste dumskallen som någonsin visats på TV. Fan va glad jag är att Fox återupplivar serien för en fjärde säsong!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor