boss Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 (redigerad) jag försöker göra uppdraget med zero som heter air raid med det e ju f*ns svår det kommer ju tusentals mini flygplan!!! hjälp tack!! Redigerad 5 december, 2004 av boss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 jag försöker göra uppdraget med zero som heter air raid med det e ju f*ns svår det kommer ju tusentals mini flygplan!!! hjälp tack!! Finns massvis med trådar om detta ämne. Sök först, fråga sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Jag överdriver inte, jag lovar att det finns ca 20 trådar om just det här uppdraget. Och minst lika mkt till om Zeros andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 jag försöker göra uppdraget med zero som heter air raid med det e ju f*ns svår det kommer ju tusentals mini flygplan!!! hjälp tack!! tusentals kommer det nog inte, men det kommer en hel del.. vill du klara det utan fusk får du hålla på tills du klarar det, inte så mycket hjälp att ge, möjligtvis att du gör detta på dagen då de syns så mycket bättre och att hålla koll på radarn som visar var alla kommer..går du därimot med på att fuska så kan du trycka in "spräng alla bilar" koden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Använd slowmotion fusket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Använd slowmotion fusket. Vill han fuska kan han lika gärna slå in "alla bilar sprängs" fusket. Går liksom lite snabbare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Ja, men då måste man göra det flera gånger. Man behöver bara använda slowmotionfusket en gång (eller två, om man vill ha ännu långsamamre). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Ja, men då måste man göra det flera gånger. Man behöver bara använda slowmotionfusket en gång (eller två, om man vill ha ännu långsamamre). Jo iof, men hur som helst ska man ju försöka klara det utan fusk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Jag fuskade på i princip varenda racinguppdrag i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Hehe okej.. själv har jag rätt så lätt för racing uppdrag. Med undantag för ststa racing uppdraget i Wang Cars i LV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Jag brukar köra bra när jag bara cruisar runt, men när det väl gälelr krockar jag och krashar hela tiden. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 okej..kan också ha problem ibland, men jag har riktigt stort problem med sista racinguppdraget i wang cars som jag sa. Hur bra ja än kör så åker de ifrån mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Jag klarade de två första utan problem (Wang Cars alltså) men sen gick det utför, kraftigt utför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Okej, men finns de inge fusk man kan använda på bilracing uppdrag? Jag skiter i det nu, jag fuskar på det enda uppdraget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Jag använder slowmotionfusket. Då kan man ta alla kurvor felfritt och undvika krockar. Etta varje gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 okej, vad händer när man sparar sen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Bara en massa off-topic, lås tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Bara en massa off-topic, lås tråden! stör det dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Det står i Stats hur många gånger man har fuskat, det är allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 stör det dig? Stör och stör vette fan, men det är ju ingen som diskuterar uppdraget "Air raid". Vill ni snacka fusk så använd en tråd som behandlar det ämnet. Hoppas du förstår anledningen själv, för det är ju så mycket trevligare om det finns lite struktur och ordning i forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts