_-MadeMaN-_ Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Vi alla gtasajten forumiter får bygga någon slags underjordsbas. Där har vi allt mat/tv/datorer/ Sen ger vi oss ut 1gång per år för att råna butiker och annat smått och gott.. [ ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Vi alla gtasajten forumiter får bygga någon slags underjordsbas. Där har vi allt mat/tv/datorer/ Sen ger vi oss ut 1gång per år för att råna butiker och annat smått och gott.. [ ) Låter bra, bara att vi borde råna en gång varge kvartal (:!!! ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 (redigerad) Tycker inte ni skall oroa er upp över öronen över det här. Det är absolut inte den första pandemin som drabbar jorden, och defenitivt inte den sista. Och nej, det här kommer troligen inte vara det som "avslutar människans existens". Det skulle vart värre om det här drabbade oss på tex 1600-talet(När vi inte ens existerade så det var ju lite dumt sagt) Edit: Vaccin mot fågelinfluensa finns inte idag Idag finns inget vaccin mot fågelinfluensan i Sydostasien. Influensavirus för vaccin odlas normalt i befruktade hönsägg. Det virus som orsakar fågelinfluensan förstör cellerna i ägget så att vaccin-viruset inte kan växa. Genom molekylärbiologiska tekniker har man nu lyckats skapa ett virus, som innehåller de komponenter som behövs för att man ska få skydd mot fågelinfluensan och som samtidigt kan växa i ägg. Två vaccintillverkare arbetar nu med detta utsäde, så att det ska finnas en beredskap för storskalig vaccinproduktion om det kommer att behövas. Vaccin är på väg! Edit2: Jag kallade det "Pandemi", det ska jag nog inte göra än. Det kan utvecklas till det, men än så länge är det bara en epidemi, eller? Redigerad 6 december, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Jag är för massvaccinering. Är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Jag är för massvaccinering. Är du? Om det behövs antar jag att det är enda utvägen. Om det i vissa fall är direkt onödigt så är det just det, onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 6 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 hmm..... Så är det här slutet på mänskliga varelsen? Så när det viruset är slut kommer vi vara sådär 4 miljarder människor på jorden observera: smittas, inte dö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 erhm.. kan det stämma? 50 miljoner människor komme att dö.. vem sa det? domedags-preofeternas sällskap om den kommer till sverige..fan.. nåja hoppas kunna bli av med min oskuld då ! *springer runt med en skylt där det står: I cant die a virgin!* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 P-c : Mohahah gör 2 st Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 P-c : Mohahah gör 2 st okej hur stavar man virgin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Jag tycker bara detta är löjligt, vi kan lika gärna diskutera Ryssarnas produktion av kärnvapen. Kommer det bli ett tredje världskrig snart? kommer vi dö? när slår dom till? Om ni får fågelsjukan så kan ni ju alltid köpa svarta sandaler för att underlätta sjukan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Jag läste närmare om detta i Forskning och Framsteg (senaste numret kom idag, med framsidesrubriken "En ny Digerdöd?" på omslaget. Hämtat direkt ur tidningen: "Den omryktade fågelsjukan kan ha förödande effekt på vårt dagliga liv, även i Europa och Sverige. Dr. Heinz Armstein på tyska smittoskyddsverket berättar i ett pressmeddelande att omedelbar vaccination av samtliga smittade är ett måste om vi vill undgå en stor pest. Armstein jämför den stundande epedemin med digerdöden. Människan som ras är hotad, påstår Dr. Armstein samtidigt som han antyder att någon anledning till panik inte är aktuell i dagsläget, då ett vaccin är under utveckling hos ett av Tysklands största läkemedelsbolag PharmaTech. Dock är det inte helt säkert att detta blir klart i tid för att undvika en stor epedemi och då kan mänskligheten faktiskt vara hotad." - Forskning och Framsteg, nr. 11 2004. Sid. 11 Låter inte helt lovande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 ebeeto.. tare lugnt! enjoy the time we have lefT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Måste man va utomhus för att smittad om man måste det e det ju lungt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Jag vill inte dööö :'( Nej men jag vill inte få 40 graders feber typ :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Haha, "Armstein", jävla kvacksalvare. Ska jag dö ska jag fan inte dö på grund av någon jävla fågel. Inte för att jag kommer det heller, då det där är en jävla smörja som aldrig kommer infalla. Ni som är rädda, var det för fan, jag tycker det bara är roligt, och ni vinner ju inget på det. Ni kommer inte dö, om det är det ni tror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Jag tycker bara detta är löjligt, vi kan lika gärna diskutera Ryssarnas produktion av kärnvapen. Kommer det bli ett tredje världskrig snart? kommer vi dö? när slår dom till? Om ni får fågelsjukan så kan ni ju alltid köpa svarta sandaler för att underlätta sjukan. Om du inte tycker det är en intressant diskussion, varför skiter du inte bara i den då? Och om du vill diskutera Rysslands produktion av kärnvapen, skapa gärna en tråd om det isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 LOL på ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Harald_Ström Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Jag fick fågelsjukan i förra månaden. Jävla skit, faktiskt... Först skiter man löst som vatten och får utslag på axlarna. Sedan blir hjärnan skrumpen. Jag kunde ju inte sjukskriva mig heller eftersom h*rorna på sjukkassan inte känner till sjukdomen. De om några borde väl känna till fågelsjukan, de är ju sådana jävla skator! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Jättekul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 tur att skribb fann nöje i det iallafall fågelsjukan? låter på er som om hela världens befolkning ska dö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts