Krishna Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Nu har jag snart spelat klart storyn och undrar två saker. 1. Vart 17 är Seasparrow helikoptern? Har inte sett någon alls. 2. Vad krävs för att komma in i skördetröskorna? Alla är låsta för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 (redigerad) 1. Vart 17 är Seasparrow helikoptern? Har inte sett någon alls. kolla vid båtskolan, där finns en hellikopterplatta, där finns den (om det är en maverick där istället, ta den och dumpa den och kom tillbaka; då kommer det säkert en seasparrow) Redigerad 5 december, 2004 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 (redigerad) Det finns en sea längst åt norr precis ovanför den ödeliggande flygplatsen i LS. Om du zoomar in på kartan i spelet så ser du ovanför flygplatsen en gul liten fläck längst upp, det är en strand med en brygga, lite längre ut från bryggan ligger det en i vattnet. LV menar jag.. Redigerad 5 december, 2004 av Azore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Om du ser en harvester åka runt (oftast på dagarna) ska du ställa dig framför den och skjuta föraren som då kommer att ramla ut och lämna dörren öppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mag Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Seasparrow finns vid dammen (kraft stationen) i LV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts