AE_Dave Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 (redigerad) Mitt SoF2:DH buggar sönder. När jag spelar mp så blir alla texturer (väggar, golv, tak etc) små vita prickar ifyllt med grått... allt blod blir bara små y,x,z axelvisare (grönt, blått och ett rött streck), alla vapen blir exakt som blodet, inklusive alla armors, healthpacks m.m. Ingen som vet hur jag kan fixa det här? *EDIT* RAAARGH! Nu blev det ännu värre, nu blev alla knappar förutom "mods" borta, är bara ett par gröna rutor där sen kan jag inte klicka på något. Redigerad 5 december, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Instalera om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 5 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Instalera om? redan testat ett antal gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts