kurrhtenn Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Klarar inte av det uppdraget när man ska jaga Polaski asså.... hur ska man göra?? han slutar ju aldrig att köra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 När du har förföljt honom ett tag kommer han att åka in i en liten småstad, och där kan du enkelt ta genskjuta honom på diverse vis. Det bästa är dock att försöka preja bilen över på taket i öknen, och den ojämna marken underlättar det hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Var det inte så att det gäller att försöka putta honom från vägen? Försök att köra in i sidan på honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Klarar inte av det uppdraget när man ska jaga Polaski asså.... hur ska man göra?? han slutar ju aldrig att köra! Om du har ett kraftigt vapen (använde M4) så är det inte så svårt. Försök tränga in han i nåt hörn och hoppa ur bilen och peppra sönder hans bil. Han kommer hoppa ur och då skjuter du han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Eller så parkerar man en seasparrow brevid kyrkogården innan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Han krockade alltid i skylten alldeles i början för mig, då var det bara att rycka ut honom och köra över honom (Hade inga vapen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Jag körde in honom i ett hus i den lilla staden. Sprayade säkert i 5 sekunder i huvudet med dubbla uzi's. One man army. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 ta tex en shotgun. så siktar du me manuellt sikte, o skjuter sönder däcken, då får han svårt att kontrollera bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Han krockade alltid i skylten alldeles i början för mig, då var det bara att rycka ut honom och köra över honom (Hade inga vapen) Samma för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YoliT Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Jag tacklade ner han i en krater nedanför: The Big Ear.. Sen bara tömde jag min m4:a i honom ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Man kan också bara köra efter han tills han gör ett misstag som t.ex. kör ut från en klippa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Jag gjorde så här: Jag följde efter honom till han krockade då gick jag ut ur bilen och mossa M4 skott i huvet igenom glasrutan tills han dog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 prova köra med en MC, motorcykel alltså , så skjuter du tills han går ur bilen med UZI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Man-Stamp Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Han kommer köra in i en skylt på en bro efter ett tag där ställer du dig brevid honom och pepprar medans han står still! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zokmit Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 jag gjorde så att jag väntade ut han.. till ett tag sen när jag kom till en yta som var stor så tog jag fram bazokka med manuellt sikte... han säger skit roliga saker när man åker.. som typ "i fucked your sister" och sånt skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 (redigerad) ¨Klarade du det nu då? Redigerad 12 december, 2004 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Jag väntade skitlänge,fick aldrig läge att rycka ut han och försökte inte preja han heller,så till slut stannade han sig av sig själv och då tömde jag min flame-thrower på han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Jag väntade skitlänge,fick aldrig läge att rycka ut han och försökte inte preja han heller,så till slut stannade han sig av sig själv och då tömde jag min flame-thrower på han GRATTIS! Du lyckades dra upp en topic från december! Du har nu vunnit 1 miljon sauerjarder! Dvs Ingenting... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Och du lyckas fortsätta den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Gör bara följande: Använd din bil och kör upp längs med hans och peppra med nå uzi och försök hela tiden preja honom, det funka för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts