fisken_91 Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 maby *spoiler* kommer man att kunna ta över gängområden igen,, och kommer man att kunna bilda gäng igen efter att ha kommit till San Fierro och Las Venturas?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 maby *spoiler* kommer man att kunna ta över gängområden igen,, och kommer man att kunna bilda gäng igen efter att ha kommit till San Fierro och Las Venturas?? När du gjort en del uppdrag för Madd Dogg, då kan du ta över områden och bilda gäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 5 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 ok bra, men en till fråga: hur många kan man max ha i sitt gäng?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 (redigerad) ok bra, men en till fråga: hur många kan man max ha i sitt gäng?? Hm, är det inte 8 st när man har fullt i respekt? 7 till 8 st. Redigerad 5 december, 2004 av Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Efter uppdraget 'Home Coming' (jag särskriver inte, det heter så) kan du ta över områden igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 ju mer du har i respekt ju mer "gang-members" kan du ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
omar_1 Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Men vad händer när man har tat över allt jag har nu tat över 85.nåt % men jag har bara såna små gator som dem är aldrig där men va händer när man har tat över 100% kommer man och få nåt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts