DiazEvil Skrivet 5 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 Uppdraget som man skulle köra in Phil Cassady till sjukhuset! Det är sjukt svårt! Först ska man köra till ett sjukhus, sen när man kommer fram säger phil att jag ska köra till ett annat sjukhus! Det är uppdrget där Phil råkar spränga bort sin arm. För att göra det lite enklare för er att förstå så är det andra uppdraget med Phils privata uppdrag. Hur ska man kunna lyckas med detta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LanceVance Skrivet 5 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 TJOCK SKÖNT UPPDRAG IAF!! Phil e ju så skön!! "TAADAA!!! (BOOM)!" Sväng bara så lite som möjligt och kör på den långa raksträckan till sjukhuset sen så backar du när de säger att du ska till en annan snubbe och så fixar du det lätt nästan för lätt tycker jag för jag klarade det på första försköket.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mackan_84 Skrivet 5 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 klara det på första försöket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 6 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shyk Skrivet 6 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 Har du aldrig kört full eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurkan Skrivet 6 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 Det va ju skitlätt ju!!! även jag klarade det på första försöket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
checkpoint Skrivet 6 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 hur fan lyckades du inte på första försöket??... skit lätt!!! du föresten så har jag samlat alla 100 paket. Kom till lv. 40 med Huntern på Brown Thunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 6 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 Tycker du det är svårt??? LOL!!! Det är ju det enklaste uppdraget som finns! det var ju rena barnleken! Har du någonsin kört en bil i vice city? Vad har du problem med föresten? dör phil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DiazEvil Skrivet 7 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 JAG HAR FAKTISKT KLARAT DET NU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy vercetti Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 du kan inte spela du kan inte spela du kan inte spela du kan inte spela!!!!!!!!!!!!!!!!LOL... jag klarade den på första försöket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DiazEvil Skrivet 7 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Stammar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 fan vad alla känner för att imponera då då. mesigt. hjälp snubben istället för att staila! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 fan vad alla känner för att imponera då då. mesigt. hjälp snubben istället för att staila! wörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 fan vad alla känner för att imponera då då. mesigt. hjälp snubben istället för att staila! de e sant om han ber om hjälp ska man ju hjälpa till eller vad är denna sida till för de e fan tasigt mot han att stiala bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 wörd que? va menar du? tack för backupen GTAfreak! Staila de är sånt man gör för att få tjejer (de är så, vetenskapligt bevisat) Här finns inga tjejer så ni som stailar är bögar med andra ord. Själv kommer jag raportera alla inlägg med bara stayl. SÅ DE SÅ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 que? va menar du? tack för backupen GTAfreak! Staila de är sånt man gör för att få tjejer (de är så, vetenskapligt bevisat) Här finns inga tjejer så ni som stailar är bögar med andra ord. Själv kommer jag raportera alla inlägg med bara stayl. SÅ DE SÅ! wörd med o betyder Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts