gurfi Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 (redigerad) var finns bilen tanker? (det är inte pansarvagnsbilen). jag har kollat i den klistrade tråden och det står att den finns på landsbygden eller i öknen men jag hittar inte den, där finns också en karta var alla bilar finns men tanker finns inte med på den kartan tryck här för att se hur tanker ser ut. kolla på 2 kollumen under Heavy Duty! Redigerad 5 december, 2004 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 dem kör runt på motorvägarna i öknen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 5 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 (redigerad) dem kör runt på motorvägarna i öknen... jag har kört omkring där men men jag hittar ingen tanker edit: nu har jag kört i öknen i 45 min! ingen tanker!!! Redigerad 5 december, 2004 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 5 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 (redigerad) fuck it. får väll försöka på andra sätt Redigerad 5 december, 2004 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OrdeM Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Om du gör lastbils uppdragen vid flint intersection så får du tillgång till en tanker... Det är bara o ta o köra den till hamnen o skita i tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 jag tycker att man ser tankers lite överallt. följ den stora vägen som går runt hela kartan en bit.. då borde du hitta en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 åker runt i öknen i LV , varför vill du så hjärna ha en sån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 6 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 åker runt i öknen i LV , varför vill du så hjärna ha en sån? jag ska exportera den vid ester basin docks. jag e på andra listan och det är den sista bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YoliT Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 (redigerad) Men gör som OrdeM sa då!! Redigerad 6 december, 2004 av YoliT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 6 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 hittat stället! tack ordem!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts