Chillen Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Katie Zhan - Avispa Country Club, San Fierro: golf banan 12.00 - 00.00 JAg är där på Avispa country club golfbanan och nu har jag två frågor... 1.Kan man träffa henne där efter att du klarat storylinen ? 2.Om det nu går exakt var är hon på golfbanan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 (redigerad) 1. man kan träffa henne när som helst 2. högst upp på hela golfbanan. så nära man kan komma till cj´s garage... Redigerad 5 december, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 5 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 1. man kan träffa henne när som helst 2. högst upp på hela golfbanan. så nära man kan komma till cj´s garage... Thx... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 5 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Jahapp ! Är hon där (När man ska träffa hennne för förstå gången alltså) samma tider som när man ska dejta henne(?) 12.00-0.00 eller vad det var... För jag har letat överallt men har inte sett någon tjej ens eller blå pil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 hon är säkert där olika tider. hon skall stå framför en buske har jag för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
omar_1 Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 altså var nån stans står hon så att man ska prata med henne ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 5 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Kan inte någon lägga ut en karta och sätta ut en liten men synlig prick så jag vet var hon är ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 5 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 *LÅST* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
elektrobanK Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Jag är inne på min andra omgång nu och jag försöker hitta en brud men jag kommer inte ihåg vart hon är ! Jag kommer inte heller ihåg vad hon heter. Hon stog och mediterade på en gräsmatta när jag träffade henne och hon är sjuksköterska så man slipper betala eller lämna ifrån sej sina vapen när man åker till sjukan. Nån som kan visa på kartan vart on finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 5 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Här... framför bobo skylten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
elektrobanK Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 ÄR detta bruden som trådens skapare också snackar om? Fan va fult...hade jag ingen aning om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 5 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 ÄR detta bruden som trådens skapare också snackar om? Fan va fult...hade jag ingen aning om! Jag har nyss fått reda på det ifall du menar det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
elektrobanK Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Jag mena bara att de va lustigt att tjejen jag sökte var samma tjej som tråden handlar om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
omar_1 Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Här... framför bobo skylten... var framför bobo skylten jag hittar inget jag hittade bobo skylten men jag hittade inte henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
elektrobanK Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Hon står bakom buskarna på den sidan som vägen ligger på. Hon står och mediterar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
victorconca Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 bullshit, hon står länst ner åt vänster på golfbanan....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts