_lance_vance_ Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Har bra låtar på radion hela tiden men ja vet inte vad dom heter. :'( någon som vet några bra låtar så att jag kan börja använda mina högtalare igen. Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Jag kan testa vilka vill du veta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 5 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 första ordet i texten ska vara hör inte har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Jaha!?! Men vilken låt vill du ha reda på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 det är ju bara att titta i manualen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 (redigerad) Eller så kollar man i den klistrade tråden, där finns en länk till en sida som visar alla radiokanalers låtar. Redigerad 5 december, 2004 av Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 5 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 tack !!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts