danil89 Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Vad tycker ni om No one lives forever 2? Jag kanske får det till Julklapp men jag vill veta om det är bra, jag vet ingenting om spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 (redigerad) Länge sen man spelade, skojj men man får tänka en jävla massa, klurigt. *edit slutade dock spela när jag fastnade på nån jävla undervattensbasbana. Redigerad 5 december, 2004 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 5 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 (redigerad) OK, kul. Det kom ut 2002, eller hur? Är det en klassiker? Redigerad 5 december, 2004 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 (redigerad) jo, 2002 ja *edit tror jag iaf, spelade de i början av 2003 Redigerad 5 december, 2004 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Personligen så tyckte ja att de första banorna i Asien sög hårt, lite bättre blev det dock när man kom till någon sorts snölandskap... Förövrigt är det ett kul spel! Dessutom kan man lira Co-Op med polarna genom kampajens banor! (Har jag för mig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Ja men googla för i helvete. Det finns ju massor av spelsidor också. Du SKA spela det ANNARS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Har ju första Nolf (och även testat på nolf2) dock tycker jag ettan är roligare, fast finns ju lite nya prylar i 2an, plus lite skönare ljud tycker jag ju också förstås. Men men, spelet är ju inte helt min stil heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Har ju första Nolf (och även testat på nolf2) dock tycker jag ettan är roligare, fast finns ju lite nya prylar i 2an, plus lite skönare ljud tycker jag ju också förstås. Men men, spelet är ju inte helt min stil heller. w0rd. 1an utklassar 2an hårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Bästa repliken från ettan: "You look like you need a monkey." Det skönaste är ju att man kan säga replikerna när man lirar online! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 det är askul både ettan och tvåan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Bästa repliken från ettan: "You look like you need a monkey." Älska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Nolf serien har så skön humor så man har knappast rätt att kalla sig gamer innan man spelat dom. När jag tänker efter borde det fan vara en "Gamers" dödssynd att inte ha spelat Nolf(En av många). Oh great...nu sa jag emot mig själv. Fan jag verkar gilla att trassla till det för mig själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Nolf serien har så skön humor så man har knappast rätt att kalla sig gamer innan man spelat dom. När jag tänker efter borde det fan vara en "Gamers" dödssynd att inte ha spelat Nolf(En av många). Oh great...nu sa jag emot mig själv. Fan jag verkar gilla att trassla till det för mig själv... Frågan är ju vem som vill stoltsera med betäckningen "gamer", och isåfall i vilken situation? På visitkorten eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Många har nog missat dom roliga kommentarerna. För att man ska ju stanna till när några vakter står och snackar. Då får man höra många roliga saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Frågan är ju vem som vill stoltsera med betäckningen "gamer", och isåfall i vilken situation? På visitkorten eller? Kanske ingen...men det var ett skämt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Kanske ingen...men det var ett skämt! Frågan är vem som uppfattade det där som ett skämt. En gamer kanske? Höhö... Näe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Frågan är vem som uppfattade det där som ett skämt. En gamer kanske? Höhö... Näe Hmm...känns som du har något emot mig. Kan inte komma på vad jag gjort dig(Refresh my memory, please). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Hmm...känns som du har något emot mig. Kan inte komma på vad jag gjort dig(Refresh my memory, please). Nej jag drog ett skämt. Är jag emot dig eller inte? Ja du, men jag gillar det faktum att du kan argumentera, inte så många som verkar kunna här. Keep up the good work! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 etta kanske tog mig ett år o klara.. för jag brukar altid gömma mig o lyssna när vakter snackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts