Hotring Racer Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 hjäälp vad ska jag göra, blir nerskjuten direkt. lyckades skjuta ner helikoptrarna men blev sprängd direkt när jag skulle lyfta, hur gör man ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 (redigerad) Jag sköt alla gubbar i området med flamethrrower,m4 och något mindre vapen. Sköt du alla helikoptrarna med den där fastsitande machinegun?? Redigerad 5 december, 2004 av razztheazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Proud Gamer Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Innan du hoppar in i helikoptern, se till att du dödat ALLA. Det står nämligen lite folk omkring dig med raketgevär Jag kan ha fel, var ett tag sen jag spelade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts