Jump to content

Ostronen.

Share

Recommended Posts

Fan, jag har tagit 49 st, men en fattas. Har varit på varenda plats på ostronkartan, finns det någon av alla ostron man lätt glömmer bort på kartan, kan inte skriva ut kartan. eftersom skrivarn e paj.

Tack på förhand.

Känner din smärta. Är övertygad om att det är en bugg i GTA spelen.

Både GTA3 och GTA:VC fick jag 99 paket. Trots att jag letade igenom alla 100 ställena 3-5 gånger så hittade jag aldrig nr 100 när jag spelade genom spelen igen i sommras. :'(

:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känner din smärta. Är övertygad om att det är en bugg i GTA spelen.

Både GTA3 och GTA:VC fick jag 99 paket. Trots att jag letade igenom alla 100 ställena 3-5 gånger så hittade jag aldrig nr 100 när jag spelade genom spelen igen i sommras. :'(

BUGG??!! e de en bugg bara för att man inte hittar alla paketen? det är väl du som e kass på att leta isf!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

BUGG??!! e de en bugg bara för att man inte hittar alla paketen? det är väl du som e kass på att leta isf!

Tro mig, jag hade bra beskrivningar, karta med bilder på varje ställe och allt och jag spenderade timmar med att leta. Letade på alla ställen som bilderna visade men hittade det inte. ;)

Därför bockar jag av alla ställena i SA för att vara iallafall veta var det fattas någonstanns om jag inte skulle hitta en. Har alla Tags nu iallafall. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor