leftbehind Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Fan, jag har tagit 49 st, men en fattas. Har varit på varenda plats på ostronkartan, finns det någon av alla ostron man lätt glömmer bort på kartan, kan inte skriva ut kartan. eftersom skrivarn e paj. Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=21506 Kolla där, tror det är den där sidan med användbara länkar, bilder osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 5 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 jag vet, men jag får helt enkelt gå igenom varje punkt på kartan igen :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 hihi ****Spam**** Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Ah, det får du göra Lycka till. Jag har inte börjat med det än..Leta efter allt sådant alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 5 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Mmm, dessvärre. fan va jobbigt, får väl kanske markera alla på kartan jag fick med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Jag har hittat en, kanske är den du letar efter... Den äe i alla fall brevid militär båten i SF ...tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 5 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 jo jag har använt en karta, men jag har tagit dom runt basen, ska gå igenom alla från 0 imorron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Fan, jag har tagit 49 st, men en fattas. Har varit på varenda plats på ostronkartan, finns det någon av alla ostron man lätt glömmer bort på kartan, kan inte skriva ut kartan. eftersom skrivarn e paj. Tack på förhand. Känner din smärta. Är övertygad om att det är en bugg i GTA spelen. Både GTA3 och GTA:VC fick jag 99 paket. Trots att jag letade igenom alla 100 ställena 3-5 gånger så hittade jag aldrig nr 100 när jag spelade genom spelen igen i sommras. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Känner din smärta. Är övertygad om att det är en bugg i GTA spelen. Både GTA3 och GTA:VC fick jag 99 paket. Trots att jag letade igenom alla 100 ställena 3-5 gånger så hittade jag aldrig nr 100 när jag spelade genom spelen igen i sommras. :'( Samma här... Har dock hittat alla nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 8 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 fan, de är rejält frustrerande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Samma här... Har dock hittat alla nu... Var hittade du ostron nummer 50? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_rico6 Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Känner din smärta. Är övertygad om att det är en bugg i GTA spelen. Både GTA3 och GTA:VC fick jag 99 paket. Trots att jag letade igenom alla 100 ställena 3-5 gånger så hittade jag aldrig nr 100 när jag spelade genom spelen igen i sommras. :'( BUGG??!! e de en bugg bara för att man inte hittar alla paketen? det är väl du som e kass på att leta isf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 BUGG??!! e de en bugg bara för att man inte hittar alla paketen? det är väl du som e kass på att leta isf! Tro mig, jag hade bra beskrivningar, karta med bilder på varje ställe och allt och jag spenderade timmar med att leta. Letade på alla ställen som bilderna visade men hittade det inte. Därför bockar jag av alla ställena i SA för att vara iallafall veta var det fattas någonstanns om jag inte skulle hitta en. Har alla Tags nu iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_rico6 Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 (redigerad) jag har en kvar som jag INTE kan hitta. har gått igenom kartan flera gånger. så vilket ostron tog ni sist?? EDIT: svar tack! Redigerad 9 december, 2004 av mr_rico6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_rico6 Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 svar tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Sist tog jag den vid kanalen bakom OG Locs Burgetshot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts