reKan Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Hade åxå samma fel. Stack bara till butiken och fick byta skiva, sen dess har d fungerat kanon. Verkar som att skivorna som såldes dagen SA släpptes är av dålig kvalla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 ...Fortsättningen på problemet: Idag känner jag mig mycket lättad. Fick svar på mitt mail till CDON, och utan några frågor kommer de att ersätta mig med en helt ny skiva. Den kommer skickas till mig nu i dagarna, och paketet innehåller även en returslapp - så jag utan kostnad kan skicka tillbaka det defekta spelet. Jag trodde att CDON skulle vägra att ge mig en ny skiva, men tydligen inte. Detta är mycket proffsionellt av företaget. Men trots detta är jag bekymrad över spelet och PS2'an. Det finns inget som säger att detta nya spel kommer att hålla längre än det förra gjorde. Det är möjligt att min basenhet är för gammal (3 år) för San Andreas - vilket är helt otroligt. Sony kan ju inte tillverka basenheter som inte klarar av spelen som kommer tre år fram i tiden. Jag skall kanske göra som någon föreslog här i tråden - kontakta Sony Sverige för en förklaring, och hoppas att de ersätter mig med nya grejjer. Fast det kanske är lite väl optimistiskt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 ...Fortsättningen på problemet: Idag känner jag mig mycket lättad. Fick svar på mitt mail till CDON, och utan några frågor kommer de att ersätta mig med en helt ny skiva. Den kommer skickas till mig nu i dagarna, och paketet innehåller även en returslapp - så jag utan kostnad kan skicka tillbaka det defekta spelet. Jag trodde att CDON skulle vägra att ge mig en ny skiva, men tydligen inte. Detta är mycket proffsionellt av företaget. Men trots detta är jag bekymrad över spelet och PS2'an. Det finns inget som säger att detta nya spel kommer att hålla längre än det förra gjorde. Det är möjligt att min basenhet är för gammal (3 år) för San Andreas - vilket är helt otroligt. Sony kan ju inte tillverka basenheter som inte klarar av spelen som kommer tre år fram i tiden. Jag skall kanske göra som någon föreslog här i tråden - kontakta Sony Sverige för en förklaring, och hoppas att de ersätter mig med nya grejjer. Fast det kanske är lite väl optimistiskt??? Dom kommer antagligen inte ersätta dig med nya grejer. Men du borde skriva ett mail och fråga lite om varför detta problem har urartat sej! Eller vad du kan göra åt det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Dom kommer antagligen inte ersätta dig med nya grejer. Men du borde skriva ett mail och fråga lite om varför detta problem har urartat sej! Eller vad du kan göra åt det! Ja, det minsta jag nöjer mig med är ett vettigt svar. För inte fan skall man behöva skaffa ny basenhet till var tionde spel man köper. Tacka vet jag "Nintendo 64", det krånglade aldrig för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 (redigerad) det är nog bara skivan som är defekt, min ps2a är ungefär 5 år gammal och mitt SA funkar nästan helt utmärkt verkar som alla buggar typ basketboll, biljard och gymet har gått bort helt den ända buggen jag har märkt på sistone är att när jag kör över en snut så hamnar han lite ovanför marken när han dör men det e väl inte så farligt det är bara att stå och banka på han med golfklubban tills han försvinner men vem vet kanske mitt SA knasar ur snart oxå så man ska inte vara för oförsiktig Redigerad 7 december, 2004 av GUD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Någon som vet hur San Andreas funkar med den nya, mindre, PP2'an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Någon som vet hur San Andreas funkar med den nya, mindre, PP2'an? Jag tror det var på GTAForums som dom hade skapat en topic om just den lilla smala PS2:an och det mesta var väldigt positiva kommentarer! Så den verkar rätt så bra! http://www.webhallen.com/prod.php?id=34800 Den lilla PS2 http://www.webhallen.com/prod.php?id=33777 en till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts