fabian Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Jag kanske kan vara med på något hörn, men inte fören jag får min dator om 2 månader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 ja kan vara med med lite små saker, typ cafen o lite saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 ja kan vara med med lite små saker, typ cafen o lite saker Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Denna mod kommer att vara klar den 1 Januari 2005, det är det ända jag kan garantera.. .. Hade tänkt mig att det ska vara jultema.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Denna mod kommer att vara klar den 1 Januari 2005, det är det ända jag kan garantera.. .. Hade tänkt mig att det ska vara jultema.. det är ju om ett par veckor?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 det är ju om ett par veckor?! Ja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Ja? Så ni sak alltså hinna göra en helt ny stad, nya fordon, koda scm, göra skins o.s.v. på ca 3 veckor?1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Så ni sak alltså hinna göra en helt ny stad, nya fordon, koda scm, göra skins o.s.v. på ca 3 veckor?1 Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Nej om vi stryker det där med fordon då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Kaboom, Har du sett mitt skin? Du får inte använda det om inte jag få va me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Kaboom, Har du sett mitt skin? Du får inte använda det om inte jag få va me Jaha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Och du vill inte ha det eller? Verkar ju inte direkt som så Och så kan jag ju kanske göra nån liten grejj i Zmod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts