emo Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 jag vet att det finns en flickvän i los santos i ett vitt "hus" under en bro. men hur fan aktiverar man henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_killen Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Jag har ingen aning jag har aldrig hört att man skulle kunna aktivera henne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 I första uppdraget hos Officer Tenpenny ska du rädda henne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 5 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Jag har ingen aning jag har aldrig hört att man skulle kunna aktivera henne??? alltså med aktivera menar jag börja träffa henne och gå ut på dates med henne... inte aktivera som i att trycka på on/off knappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 5 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 I första uppdraget hos Officer Tenpenny ska du rädda henne... jag snackar inte om denise utan en anna som finns i ett vitt "hus" under en bro i los santos och denise bor inte under en bro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Kan du visa på karta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts