RadiuZ Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Spooky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Har nån varit nere på brygan? Jag hör ett droppande ljud där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Har varit där men aldrig hört något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Om jag ska säga er det så tror jag inte på det längre att man hör saker där jag stog säkert i tre dygn vid den där jävla stranden inte hörde jag ett skit heller bara en massa flygplan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Har ni dragit upp den här gamla tråden?? Den första jag skapade! Nu på efterhand såtvivlar jag på att det var nån "spökröst" jag hörde, utan tror snarare att det var min teve eller helt enkelt CJ som sjöng lite bögigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts