vinnecool Skrivet 9 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Det skulle faktiskt kunna vara cj... Mitt ps2 har slutat fungera, det hörs bara ett hackigt ljud när man startar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Fast man vet ju aldrig. Finns ju rollstolen. Sen finns ju Spök bilarna som man kan hitta lite här och där över allt. Trassiga Glendales med rivmärken som de inte kan få om man kör och krockar som dycker upp mitt ute i skogen. Plus en förar lös som kör. För att inte tala om de mystiska ljusena och gröna dimman på Mt. Chiliad. Vem vet. Fast Big Foot tror jag bara är ett rykte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 9 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 (redigerad) Jag letade efter bigfoot en fyra, fem timmar förut, men jag hittade honom inte! :'( När jag fattade att det bara var bullshit höll jag på att börja grina! JAG HADE SLÖSAT BORT FLERA TIMMAR PÅ ATT LETA EFTER NÅGOT SOM INTE FINNS! Redigerad 9 december, 2004 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Men tänk om han finns! Rullstolen står ju där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 tror rullstolen e ett easter egg eller liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 mycket till påskägg med en rullstol man inte kan göra nått med... appropå denna viskande röst... kan det inte varit nån annan filur som gick runt o viskade för sig själv i närheten? det finns ju en del underliga personer i SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 9 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Jo, men det lät så nära... Jag satt vid datorn när jag hörde ljudet.(datorn är precis bredvid teven) Jag spelade samtidigt. Jag hade stått stilla en tio minuter när det hördes. Jag var inte på bryggan, utan inne i stugan! Den blir typ röd när det börjar bli mörkt(inomhus alltså!). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Jo, men det lät så nära... Jag satt vid datorn när jag hörde ljudet.(datorn är precis bredvid teven) Jag spelade samtidigt. Jag hade stått stilla en tio minuter när det hördes. Jag var inte på bryggan, utan inne i stugan! Den blir typ röd när det börjar bli mörkt(inomhus alltså!). Heh, du är like dan som jag. Brukar sitta titta på TV och spela samtidigt på en 21 tummare som jag har bredvid stora TVn. OK, jag ska pröva det. Då måste kamran ha börjat med att Zooma in grejer runt om som den gör när man ståt stilla en stund, va? Big Foot letade jag också efter i en sådär 5 timmar. Men R* har hintat mycket på att han finns (Men att han näms i manualen och att de sagt att det kanske finns nåt mystiskt i skogen). Finns han verkligen eller har de bara sagt det för att få folk att leta efter honom? De har släppt lite info om mystriska "legender" som finns i SA världen som ett gäng ryttare som försvann i ett fält OSV. Hoppas man nångång får klarhet på vad som finns i spelet. Kan vara så som med UFOna att de bara är framme ett par secunder så man inte hinner ta kort på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 (redigerad) Jo, om ufona nu finns... EDIT: WOHOOOOO! Mitt ps2 funkar igen! Redigerad 12 december, 2004 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 (redigerad) Jag letade efter bigfoot en fyra, fem timmar förut, men jag hittade honom inte! :'( När jag fattade att det bara var bullshit höll jag på att börja grina! JAG HADE SLÖSAT BORT FLERA TIMMAR PÅ ATT LETA EFTER NÅGOT SOM INTE FINNS! Hur gammal är du egentligen? Började du verkligen Grina? HAHA... o.s.v. o.s.v. o.s.v. Redigerad 12 december, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Jo, om ufona nu finns... Jag är rätt så säker på att de finns. Kartan på UFO baren som visar platser i SA på samma sätt som UFOloger gjorde på kartor på 80/90-talet, är rätt så starkt bevis. Kanske kan man inte se dem fören man hittat kartan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hotring Racer Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 det här med att dom döda går igen kan stämma. Har ni tänkt på att det finns en öppen grav på palominos kyrkogård Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 kan nån skicka en bild på det mystiska ni snakkar om hela tiden ! försök takot med Webcam, 3 mobil, eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 fan är det nån som har sett den där jävla LF i sågverket?? börjar bli frustrerad på att skitrykterna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 i palomino creek finns dte en öppen grav där??? då lär det lätt vara att det finns ett spöke där eller typ zombie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Jag har inte sett någon grav i palomino creek.... däremot en i kyrkogården i Los Santos... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 4 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2005 Grav stenen är öppen där. Den ligger inte långt från vägen där stranden är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 i palomino creek finns dte en öppen grav där??? då lär det lätt vara att det finns ett spöke där eller typ zombie. Fan va coolt om man hade sett en zombie där på natten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boggiman Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Är det bara jag eller tycker ni också det ser ut som ett klockslag på de små gjulen på rullstolen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 på kvällen. Jag var med i det uppdraget som går att få där, men kutade inte ut o simmade med dom andra fjantarna. Varför skrev du inte bara 20.42? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts