Jump to content

Palomino Creek

Share

Recommended Posts

• Inlägg 84
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fast man vet ju aldrig. Finns ju rollstolen.

Sen finns ju Spök bilarna som man kan hitta lite här och där över allt. Trassiga Glendales med rivmärken som de inte kan få om man kör och krockar som dycker upp mitt ute i skogen. Plus en förar lös som kör. För att inte tala om de mystiska ljusena och gröna dimman på Mt. Chiliad.

Vem vet. Fast Big Foot tror jag bara är ett rykte. :D

;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, men det lät så nära... Jag satt vid datorn när jag hörde ljudet.(datorn är precis bredvid teven) Jag spelade samtidigt. Jag hade stått stilla en tio minuter när det hördes.

Jag var inte på bryggan, utan inne i stugan! Den blir typ röd när det börjar bli mörkt(inomhus alltså!).

Heh, du är like dan som jag. Brukar sitta titta på TV och spela samtidigt på en 21 tummare som jag har bredvid stora TVn. :ph34r:

OK, jag ska pröva det. Då måste kamran ha börjat med att Zooma in grejer runt om som den gör när man ståt stilla en stund, va?

Big Foot letade jag också efter i en sådär 5 timmar. Men R* har hintat mycket på att han finns (Men att han näms i manualen och att de sagt att det kanske finns nåt mystiskt i skogen). Finns han verkligen eller har de bara sagt det för att få folk att leta efter honom? De har släppt lite info om mystriska "legender" som finns i SA världen som ett gäng ryttare som försvann i ett fält OSV.

Hoppas man nångång får klarhet på vad som finns i spelet.

Kan vara så som med UFOna att de bara är framme ett par secunder så man inte hinner ta kort på dem.

:huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag letade efter bigfoot en fyra, fem timmar förut, men jag hittade honom inte! :'(  När jag fattade att det bara var bullshit höll jag på att börja grina! :P  JAG HADE SLÖSAT BORT FLERA TIMMAR PÅ ATT LETA EFTER NÅGOT SOM INTE FINNS!

Hur gammal är du egentligen? Började du verkligen Grina? HAHA... o.s.v. o.s.v. o.s.v. ^_^

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 month later...