Tidsam Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Här e dom Bara på lördagar och söndagar fungerar det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 vafan e Triatlon ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 vafan e Triatlon ? Det är ett slags race! först simmar man sen cyklar man sen springer man!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 ok ok.. och varför är det nödvändigt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 ok ok.. och varför är det nödvändigt ? Jag tror faktiskt inte den räknas in i 100% listan... så för kul skull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 men hur *** vet man vilken dag det är!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 men hur *** vet man vilken dag det är!? När du inte befinner dig i ett fordon håller du inne L1 så står det förkorting på dagen längst ner i rutan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Va där nyss, hörde inget alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 man behöver inte vara inne i ett fordon. Jag var där på en söndag första gången, och på en onsdag andra gången. Har vart där nu igen, men hörde ingenting. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Men du tror inte det va CJ? han säger grejer hela tiden typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 man behöver inte vara inne i ett fordon. Jag var där på en söndag första gången, och på en onsdag andra gången. Har vart där nu igen, men hörde ingenting. :'( hahahahhahahhahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Nej, det var typ viskande. Jag är inte säker på vad det var som den/det sa, för det var så sluddrande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YoliT Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 man behöver inte vara inne i ett fordon. Jag var där på en söndag första gången, och på en onsdag andra gången. Har vart där nu igen, men hörde ingenting. :'( Men Azore sa: När du inte befinner dig i ett fordon håller du inne L1 så står det förkorting på dagen längst ner i rutan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Nej, det var typ viskande. Jag är inte säker på vad det var som den/det sa, för det var så sluddrande! Du kanske blivit beroende av GTA du spelar för mkt och har nu börjat höra röster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 HAHA, aa det skulle vara det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 eller så var det din mamma/pappa! bror/syster! Katt/hund/fågel eller liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Det SKULLE kunna vara min hund, för han kan låta ungefär som en get, så då borde han kunna låta som en viskande död människa också! (och nu är jag allvarlig!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Det SKULLE kunna vara min hund, för han kan låta ungefär som en get, så då borde han kunna låta som en viskande död människa också! (och nu är jag allvarlig!) Bara det att! det är stor skillnad mellan en get och en död människa! rätta mig om jag har fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 ja, kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Åh fy f*n! Jag var nyss på en strand i Palomino creek. Jag stod där 08:42 ungefär, o det började bli mörkt när jag hörde en viskande röst som sa typ: I wissh i was dead...! ASLÄSKIGT! Gå dit själva o testa! f*n va ja e rädd nu! Jag stack dit igår och kollade. Var där hela natten och inte en viskning hörde jag. Säkert det inte var CJ som sjöng bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts