vinnecool Skrivet 5 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 (redigerad) jaja skämtet sög, jag vet! sorry för att jag larva mig, men undrar vafan den där rullstolen gör dör egentligen.....! Redigerad 5 december, 2004 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 jaja skämtet sög, jag vet! sorry för att jag larva mig, men undrar vafan den där rullstolen gör dör egentligen.....! Jaså nu passar det att vara seriös? Jag skulle tro att det kommer från silent hill 3! Det är ofta man ser rullstolar där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Gör man? har bara sett rullstolar i silent hill 2 på sjukhuset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Jag har silent hill 3 så jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Ja Tidsam vet, så säg för fasen inge annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 tror inte det har nån koppling till SA det är bara en ful liten rullstol som nån inavlad krympling bonde har lämnat där, inget mysko med den saken men föresten vilka dagar kan man göra trilathon vid palomino creek är det också söndagar och måndagar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 aja, skitsamma! konstigt att det bara finns en rullstol på en brygga vid en strand, och ingen på sjukhusen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 tror inte det har nån koppling till SA det är bara en ful liten rullstol som nån inavlad krympling bonde har lämnat där, inget mysko med den saken men föresten vilka dagar kan man göra trilathon vid palomino creek är det också söndagar och måndagar eller? Lördag & Söndag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 vart ligger de där palarino creek eller va de hetter? där nån visat en karta o ringat in en brygga? vart e de då? los santos.. uppe till höger typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 vart ligger de där palarino creek eller va de hetter? där nån visat en karta o ringat in en brygga? vart e de då? los santos.. uppe till höger typ? Jepp los santos uppe till höger som sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 dom har säkert fått den förbannade rullstolen från motorsågsmassakern eller från tysta kullen 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Nu har jag vart där igen! samma sjuka viskande igen! Den här gången hördes det runt 23:12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 var kan man göra triatlon?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShizzHnit Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 vinecool jag tror dig inte det minsta ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Ja Tidsam vet, så säg för fasen inge annat Jag vet inte varför, men jag började fnissa ganska ordentligt av det där. T: Tjadu, rullstolen kanske tillhör en ekorre som brutit sin långa ludna svans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 ShizzHnit, Du kan skita i att tro mig om du vill, men först tycker jag att du ska ta ditt lilla arsle dit och testa själv, för jag har hört samma sak två gånger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShizzHnit Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 aha .. ska jag bara ställa mig där på bryggan och höra viskande ljud eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 nån som kan säga var triatlonet är??! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 nån som kan säga var triatlonet är??! Det finns två stycken! vilken vill du veta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 båda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts