vinnecool Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Åh fy f*n! Jag var nyss på en strand i Palomino creek. Jag stod där 08:42 ungefär, o det började bli mörkt när jag hörde en viskande röst som sa typ: I wissh i was dead...! ASLÄSKIGT! Gå dit själva o testa! f*n va ja e rädd nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 (redigerad) Ska prova sen Va det 8 på kvällen eller 8 på morgonen? Redigerad 5 december, 2004 av Hummler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 på kvällen. Jag var med i det uppdraget som går att få där, men kutade inte ut o simmade med dom andra fjantarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 längst ut på den brygan står det en rullstol också! en typ blodig och trasig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Haha, kan man inte åka med den? Man sparkar in den i en Pay N' Spray och lagar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 längst ut på den brygan står det en rullstol också! en typ blodig och trasig... Japp lite småkusligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Japp lite småkusligt Hahaa! Kan man knuffa den i vattnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Hahaa! Kan man knuffa den i vattnet? Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Fan vad grymt. Jag tänkte bara vara lite småpetig. Om man menar klockan åtta på kvällen, så skriver man 20:00, om man menar klockan åtta på morgonen, så skriver man 08:00.. 08:00 är inte klockan åtta på KVÄLLEN, utan på morgonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Ja, jag vet, men jag va så jäv*a rädd så jag hade lite svårt att tänka... Det var nån gubbe nyss som typ stod å jucka på den där rullstolen! En sån här jäkla flintskallig bonde med ett strå i käften... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Haha, bonnar får ju inget annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Haha, bonnar får ju inget annars Haha det har du rätt i... men kom kommer du inte ihåg gubben som skulle gå in till Millie Perkins och kn**la med henne? han såg ju typ ut så.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 undrar om d va bondens stön när han knu**a med rullstolen som jag hörde förut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stev_man Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 spårat ur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 hmm det kan ju ha vart bondens sviniga stönande! har du testat att zomma in kameran på en sån bonde med strå i munnen? tro fan att han kn***lar med rullstorlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Jag har tagit en närbild på en bonde med ett sånt jäkla strå i käften! HAHA, så jävla sexig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Jag har tagit en närbild på en bonde med ett sånt jäkla strå i käften! HAHA, så jävla sexig! samma här... han var för söt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Fyfan va äckligt. Det låter ju som det plaskar om man står vid rullstolen med, fast det inbillar jag mig antagligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Plaskandet är bondens sperma som droppar ner i vattnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Plaskandet är bondens sperma som droppar ner i vattnet! Varför gjorde du en tråd när du ändå bara håller på att tönta dig i den. Förresten tråkigt skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts