J-coop Skrivet 5 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 Jag har klarat uppdraget "keep your friends close" och vad ska jag göra nu. Finns det inga uppdra kvar eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 5 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 Ingen som vet ifall det finns några uppdrag kvar SNÄLLA !!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 6 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 Om du redan köpt alla fastig heter så kan du alltid ta Hunter och flyga runt och sjuta lite: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 6 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 Jag har klarat uppdraget "keep your friends close" och vad ska jag göra nu. Finns det inga uppdra kvar eller ? net det är inga mer "story mode" uppdrag men det finns ju glass bil , polis , pangsa vang , ambulans , hunter uppdrag plus marknader som du inte har klarat streeet race mm det finns en del kvar men inte mer "story mode" uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts