Hummler Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 När man ska rädda Madd Dogg från att hoppa i Venturas så hoppar han ner innan jag hinner röra på mig har detta hänt nån annan också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 jag har tagit han varenda gång (var tvungen att starta om på första). skit lätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Det är lugnt... Försök ställa dig så att mitten av själva vagnen är där Madd Dogg hoppar. Uppmärksamma dig själv på hur han hoppar och tänk på det nästa gång du kör uppdraget! Det tog mig väl 2-3 försök tror jag. Försök en stund så går det ska du se. @BloodLine Ja, nu hjälpte du han allt genom att skriva "skitlätt...". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Tänkte bara påpeka, att det är rätt dåligt av folk när dom skriver "Men det uppdraget var ju skitlätt, klarade det på första försöket " Det är väl inte så roligt för dom som behöver hjälp att höra? Så ni kan ju istället för att skriva hur skitlätt det var, försöka hjälpa dom istället. Vissa är duktigare än andra, vissa är inte det. Så är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Jag klara den på andra försöket men det ska vara så att när han väl hoppar kan du inte flytta den... så du får bereda dig på att han hoppar när som helst! så exakt under honm hela tiden då ska det inte skita sej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Hoppas du inte svänger utan bara backar och gasar. Annars ett rätt vanligt sätt att misslyckas på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 annars ställer man bara bilen i den där röda ringen o väntar tills han hoppar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 5 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Men han hoppar direkt, jag går ett steg sen dör han :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Men han hoppar direkt, jag går ett steg sen dör han :S men... när du åkt dit, så ska du ju hämta den där bilen... hämta den o ställ den bara i ringen o vänta tills han hoppat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 (redigerad) Det ska finnas en bugg som gör att han hoppar direkt innan man hinner göra något. Tyvärr vet jag inte någon lösning på detta. Redigerad 5 december, 2004 av alias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Nehe, vilket jävla skit, retar mig som satan på han.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Åk in i markören, sen är det bara att gasa och backa. EZ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Men han hoppar ju innan man kan röra sig, när det står att man ska hämta bilen och plocka upp honom.. så jag hinner inte göra nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Åk in i markören, sen är det bara att gasa och backa. EZ. men man ställer bara bilen med "flaket" i markören... o står STILL!!!! de e ju där han hoppar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 va ? alltså ska jag ställa bilen i den röda markören innan filmen? för jag får inte tag i den efteråt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 va ? alltså ska jag ställa bilen i den röda markören innan filmen? för jag får inte tag i den efteråt men gör exakt som de står... när de står att du ska hämta en bil så hämta den... de va längesen ja gjorde de uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 (redigerad) Ja men när det står att jag ska hämta en biljävel som hoppar möget ner så jag går kanske 3 steg innan jag får misson failed, ingen som fattar det eller ?! Detta uppdraget är ett stiry uppdrag va? Redigerad 7 december, 2004 av Hummler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Halllåååååååå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 (redigerad) Halllåååååååå? Ja, det är ett stor uppdrag. Försök följa hans steg och se till att lådorna är där han är.. Story-uppdrag. Redigerad 7 december, 2004 av bastard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fg_starfox Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Om du inte ens hinner hämta flakbilen så får du väl göra alla andra uppdrag först och sen försöka igen. Capishe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts