edin Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Jag såg också att min såg ut sådär! Det är bara den modellen utan kåpor som ser ut så, den andra har en kåpa över "motorn" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Jag såg också att min såg ut sådär! Det är bara den modellen utan kåpor som ser ut så, den andra har en kåpa över "motorn" vart finns modellen utan kåpor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 gick den att köra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 jag ver inte sur jag sa bara hur det va Jaja, okej.. Men, varifrån hoppar man någonstans då i SF med NRG-500? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Jaja, okej.. Men, varifrån hoppar man någonstans då i SF med NRG-500? Antagligen med ett flygplan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Antagligen med ett flygplan... F U , jag frågade: VARIFRÅN hoppar man från hamnen i SF? Hur fan ska man kunna hoppa med en motorcykel FRÅN ett flygplan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShizzHnit Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 jag tycker den ser en aning sprängd ut ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts