DaVVo Skrivet 8 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2002 Jag var på uppdraget när man ska skjutsa Misty till Joey's garage och jag har gjort det förut så jag körde bara dit och brydde mig inte så mycket men precis när jag stannat på den blår grejen så såg jag att garage dörren var öppen och man kunde se in dör beach buggyn (tror jag det är) står... Oturligt nog så hade jag redan stannat och jag och misty gick in i garaget och när jag kom ut igen så var det redan stängt... Jag undrar bara om det har hänt för någon annan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 9 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2002 Inte vad jag märkte iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tony 8ball diablo Skrivet 10 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2002 vad på ps2 eller på pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVVo Skrivet 10 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2002 på PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 10 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2002 Nix?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niclas.s1 Skrivet 10 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2002 jag har den bilen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 13 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2002 jag har den bilen! väldigt svårt att få den den står ju vid diablos ställe mellan två tidpunkter på dan kommer inte ihåg riktigt vilka tider jag tror det är till 00.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2002 väldigt svårt att få den den står ju vid diablos ställe mellan två tidpunkter på dan kommer inte ihåg riktigt vilka tider jag tror det är till 00.00 19.00-00.00 <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kloak-råttan Skrivet 16 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2002 <_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2002 19.00-00.00 <_< Diablos ställe är ju ganska stort, var exakt står beach buggyn? *Edit* Måste man klara alla diablos uppdrag först? *Edit* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 25 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2002 Den ligger i parken bredvid telefonen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2002 Den ligger i parken bredvid telefonen.... japp...eller för att vara mer exakt: Brevid huset som du hämtar Misty i!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 25 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2002 du måste nog döda salvatore först.... tror jag har för mig att jag läst det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 25 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2002 Jag hade gjort "sayonara salvatore" uppdraget men brydde mig inte om att hämta BF injection utan gjorde nästa uppdrag på än gång....hur många gånger jag än tittade efteråt så stod inte bilen där...kan man bara ta den precis efter salvatore-uppdraget? <_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2002 Jag hade gjort "sayonara salvatore" uppdraget men brydde mig inte om att hämta BF injection utan gjorde nästa uppdrag på än gång....hur många gånger jag än tittade efteråt så stod inte bilen där...kan man bara ta den precis efter salvatore-uppdraget? Jag hade gjort alla uppdrag på Staunton och BF Injection fanns där då med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 26 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2002 Jag hade gjort "sayonara salvatore" uppdraget men brydde mig inte om att hämta BF injection utan gjorde nästa uppdrag på än gång....hur många gånger jag än tittade efteråt så stod inte bilen där...kan man bara ta den precis efter salvatore-uppdraget? den ska finnas där efter du dödat salvatore.... men bara mellan 19.00-00.00.... så den borde finnas där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts