Jump to content

Bild på din mediaspelare.

R2D2
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 51
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag undrade vad det var för vits att använda mplayer genom cmd.

när man startar spelaren öppnas automatiskt ett cmd-fönster, samt att fönstret visas om man har en fil som parameter. Detta är iofs grovt jobbigt att behöva ha både en cmd-session och fönstret för videon för en enda fil, men programmet är helt klart väldigt skönt om man ska kolla på en långfilm eller liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bild på min Bang & Olufsen spelare. Den ligger inte i kanten sådär hela tiden utan man drar muspekaren mot kanten och så kommer det fram en pil som man klickar på och så kommer splaren fram och om man vill få bort den så är det bara att dra bort pekaren från den. Listan över alla låtar där man även ser villken man spelar ligger i vänstra hörnet och den får man fram på samma sätt.

Redigerad av Burner
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur?

Själv kör man med media player 10.. DE flesta vet väl hur den ser ut...

Alla skins är i .wmz(windows media zip) format, så jag gjorde om till .rar och kollade igenom lite filer och så..

Allt är vanliga .bmp sen en .xml fil som du gör om till .wms(windows media skin) senare när .xml:n är klar..

Håller på att få min volym slidebar att fungera.. Den dummar sig hela tiden..

Har fått igång Effekt fönstret i mitten nu med..! :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor