R2D2 Skrivet 6 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Vad fan är det för vits att ha filmer via cmd? Undrar jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Undrar jag med filmen visas inte från cmd spelaren har inget UI, utan när man öppnar en film poppar konsolen upp tillsammans med en ruta där filmen spelas i (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 filmen visas inte från cmd spelaren har inget UI, utan när man öppnar en film poppar konsolen upp tillsammans med en ruta där filmen spelas i Och varför har ingen med den rutan på sitt screenshot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 God bless the soundtracks... (:!!! lyssnar du inte på nåt annat än themes? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Och varför har ingen med den rutan på sitt screenshot? för att andra (som dig och skribb) ska fråga vad det är antagligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 filmen visas inte från cmd spelaren har inget UI, utan när man öppnar en film poppar konsolen upp tillsammans med en ruta där filmen spelas i och vad är meningen med det? bara krångligt ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 och vad är meningen med det? bara krångligt ju nej det är mycket skönare utan gui och man styr allt från tangentbordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Det är för att man vill verka leet, och det är fånigt. Och onödigt krånligt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Det är för att man vill verka leet, och det är fånigt. Och onödigt krånligt också. ord på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dr. Albino Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Det vita är genomskinligt.. Har gjort det själv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Hopp hopp Bra musiksmak säger jag bara. Jag använder Windows Mediaplayer 10. Till film kör jag VLC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Kör musik i både MediaPlayer och Winamp, efter gammal vana. Mestadels Winamp: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/winamper.jpg Filmer blir i MediaPlayer 10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Det vita är genomskinligt.. Har gjort det själv.. Hur? Själv kör man med media player 10.. DE flesta vet väl hur den ser ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Kör musik i både MediaPlayer och Winamp, efter gammal vana. Mestadels Winamp: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/winamper.jpg Filmer blir i MediaPlayer 10. Ouch, antingen var det dålig kvalité på bilden, eller så är spelaren spygrön. Fear. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Ouch, antingen var det dålig kvalité på bilden, eller så är spelaren spygrön. Fear. Oldschool 4 life. Men ni nybörjare... mja... ni... du vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Haha, kunde inte säga det bättre själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Alla vet väl hur media player 8.0 ser ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 (redigerad) Det är för att man vill verka leet, och det är fånigt. Och onödigt krånligt också. Jaså? Går hur fort som helst att öppna en film med MPlayer, du behöver aldrig tänka på codecs, du spolar snabbt och enkelt med piltangenterna och den stödjer alla format utom RealPlayers format (rätta mig om jag har fel). MPlayer är det bästa. Redigerad 10 december, 2004 av Urachez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Jaså? Går hur fort som helst att öppna en film med MPlayer, du behöver aldrig tänka på codecs, du spolar snabbt och enkelt med piltangenterna och den stödjer alla format utom RealPlayers format (rätta mig om jag har fel). MPlayer är det bästa. han snckar om att kolla på film o sånt i cmd tolken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 han snckar om att kolla på film o sånt i cmd tolken.. nej, han snackar om M player Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts