Hotring Racer Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Det hände mig en jäkligt konstig sak på en bakgård i pickle pine tror jag stället hette. Jag skulle precis hoppa över en mur när jag hörde ett stön, och helt plöstsligt stod en gubbe bredvid mig. Men det skumma vara att man inte kunde se hans ansikte, hela han var som en skugga. Jag försökte döda honom men det gick inte. Sen körde han huvudet genom muren och försvann. skumt..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Jag och min låtsas brorsa såg några poliser i polisgaraget i LS som stog och misshandlade en civil person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Jag och min låtsas brorsa såg några poliser i polisgaraget i LS som stog och misshandlade en civil person. jo det kan ju aldrig ha varit en skurk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 jo det kan ju aldrig ha varit en skurk? Jo men de lär ju inte få misshandla honom för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tjorven 2 Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Jag och min låtsas brorsa såg några poliser i polisgaraget i LS som stog och misshandlade en civil person. Men jerke då ha du inte märkt att poliserna e sjuka, dom kör rakt ut för berg å stup me bilarna bara för att jaga en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Men jerke då ha du inte märkt att poliserna e sjuka, dom kör rakt ut för berg å stup me bilarna bara för att jaga en. Jo jag vet. De är dumma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Jag och min låtsas brorsa såg några poliser i polisgaraget i LS som stog och misshandlade en civil person. Hehe, dom står där jämt å slår på nån stackare. Brukar ställa mig brevid å se på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 jag brukar stå vid stup när jag har flera poliser efter mig och när dom kommer i full fart så flyttar jag mig med bilen så hoppar dom ner det ser komiskt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Det hände mig en jäkligt konstig sak på en bakgård i pickle pine tror jag stället hette. Jag skulle precis hoppa över en mur när jag hörde ett stön, och helt plöstsligt stod en gubbe bredvid mig. Men det skumma vara att man inte kunde se hans ansikte, hela han var som en skugga. Jag försökte döda honom men det gick inte. Sen körde han huvudet genom muren och försvann. skumt..... vill du att alla ska tro dig så går du dit du var exakt på den gården och pekar ut på karta så att alla kan gå dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Vilken tid? Vilken dag? Var? Tror inte på det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 varför ska alla va så misstenksamma hela tiden, varför skulle han juga för?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 varför ska alla va så misstenksamma hela tiden, varför skulle han juga för?! för att man vet aldrig utan bevis! det var precis så med den här wahama killen!! han sa en massa skit sen letade jag mer än 1½ timme men det visade sig vara fake! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Rätt häftigt om det är sant ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 En gång när jag var ute och och körde i Red County så tittade jag in mot skogen och tänkte lite för mig själv "Bigfoot..var e du" ( på skoj, jag e säker på att han inte finns) och då såg jag en stor sak gå inne bland träden men som sen försvann. Jag påstår inte att det var bigfoot jag såg men nånting var det. <-rädd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Fråga mig inte vad det var, och jag har inga ambitioner om att bevisa det. Det är säkert en bugg. Men i skogen på Back-o-Beyond såg jag ljuspartiklar (pixlar?) flyga omkring. Typ som älvor. Nu tror jag att det är en grafikbugg, men ändå. Det var ganska snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Fråga mig inte vad det var, och jag har inga ambitioner om att bevisa det. Det är säkert en bugg. Men i skogen på Back-o-Beyond såg jag ljuspartiklar (pixlar?) flyga omkring. Typ som älvor. Nu tror jag att det är en grafikbugg, men ändå. Det var ganska snyggt. I*iot det du såg var eldflugor. Dom finns typ överallt. Hur kan det vara en grafikbugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 I*iot det du såg var eldflugor. Dom finns typ överallt. Hur kan det vara en grafikbugg. Öhm det finns många grafikbuggar i SA. Så det kan mycket väl vara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Proud Gamer Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Det här med snubben in i muren skulle lika gärna kunna vara sant. Man har läst en del om skumma saker som sker i SA Bland annat folk från Manhunt. TIPS: Varje gång du spelar, sätt en kamra bredvid dig Ha den i högsta hugg! Och Spectre, han är väl ingen idiot för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Hum vilken sorts gubbar är det som smyger på en och sedan ställer sig och stönar hmmmm............................................... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Hum vilken sorts gubbar är det som smyger på en och sedan ställer sig och stönar hmmmm............................................... hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts