Jump to content

Skitläbbigt

Recommended Posts

Det hände mig en jäkligt konstig sak på en bakgård i pickle pine tror jag stället hette. Jag skulle precis hoppa över en mur när jag hörde ett stön, och helt plöstsligt stod en gubbe bredvid mig. Men det skumma vara att man inte kunde se hans ansikte, hela han var som en skugga. Jag försökte döda honom men det gick inte. Sen körde han huvudet genom muren och försvann.

skumt.....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det hände mig en jäkligt konstig sak på en bakgård i pickle pine tror jag stället hette. Jag skulle precis hoppa över en mur när jag hörde ett stön, och helt plöstsligt stod en gubbe bredvid mig. Men det skumma vara att man inte kunde se hans ansikte, hela han var som en skugga. Jag försökte döda honom men det gick inte. Sen körde han huvudet genom muren och försvann.

skumt.....

vill du att alla ska tro dig så går du dit du var exakt på den gården och pekar ut på karta så att alla kan gå dit ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En gång när jag var ute och och körde i Red County så tittade jag in mot skogen och tänkte lite för mig själv "Bigfoot..var e du" ( på skoj, jag e säker på att han inte finns) och då såg jag en stor sak gå inne bland träden men som sen försvann. Jag påstår inte att det var bigfoot jag såg men nånting var det. ;P <-rädd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fråga mig inte vad det var, och jag har inga ambitioner om att bevisa det. Det är säkert en bugg. Men i skogen på Back-o-Beyond såg jag ljuspartiklar (pixlar?) flyga omkring. Typ som älvor. Nu tror jag att det är en grafikbugg, men ändå. Det var ganska snyggt.

I*iot det du såg var eldflugor. Dom finns typ överallt. Hur kan det vara en grafikbugg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor