HOWHOW Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Vadå, kan man bli arresterad i flygplan? Hur flunken går det till? Dom öppnar ju bara dörren, iaf på dodo. Jag vet inte riktigt på dom andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Dom öppnar ju bara dörren, iaf på dodo. Jag vet inte riktigt på dom andra. Jomen, i luften? Man kör väl inte så ofta omkring med flygplan på marken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Jomen, i luften? Man kör väl inte så ofta omkring med flygplan på marken? Haha Men jag mena innan man lyfte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Haha Men jag mena innan man lyfte. Jamen så långt tänker inte jag. Vore rätt tufft ifall poliserna kunde typ fallskärmshoppa ner på planen man snott, och sen arrestera en. Jävligt frustrerande, men tufft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Jamen så långt tänker inte jag. Vore rätt tufft ifall poliserna kunde typ fallskärmshoppa ner på planen man snott, och sen arrestera en. Jävligt frustrerande, men tufft. Kanske något för nästa Gta? Fast nu ontopic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 mm... hydra---- sure! Jag har sett en Hydra i ett av polisgaragen fast landningsstället var uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts