Azore Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 I den nya infon om SA som fanns innan det kom så stod det att ifall bilen blev stulen skulle man inte bli förvånad ifall man skulle möta den senare. Har detta hänt er än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Inte hos mig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 nä jag har inte sätt det iaf men jag har sett min bil blivit stulen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Har inte ens varit med om att min bil blivit stulen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Har inte kollat, men tror inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 I den nya infon om SA som fanns innan det kom så stod det att ifall bilen blev stulen skulle man inte bli förvånad ifall man skulle möta den senare. Har detta hänt er än? Det var en gång när jag hade ställt min stylade "Uranus" utanför "Johnson house" när jag hade varit inne i huset ett tag då så såg jag att bilen börja åka iväg. I full fart crasha han in i Bron vid huset, Och där fastna han och stog och gasa hela tiden.. (Typiskt NPC's) Då tog jag ju förstås han i bilen och såg att det va en Groove street!!! Då slog man ju ihjäl han förstås Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_johan Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 en gång värvade ja gängmedlemmar och så satte ja mig i bilen sen gick jag ur bilen då tar en av mina värvade medlemmar över ratten å åker iväg när jag skulle ta tillbaks bilen så tar cj inte ens tag i dörren å drar ut honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Jo, nog har det hänt. Jag gick ut ur min moddade Savanna och skulle börja peppra Ballas, en av dem flydde in i min bil och körde iväg. Då ballasens blev för många började jag lubba därifrån, snart kom min savanna körandes på gatan med en polisbil efter sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Okej, för mig har det hänt att min bil har blivit snodd en gång. Det var när jag skulle sno en polisbil så stannade jag min bil framför, sen drog jag ur snuten ur snutbilen och åkte runt lite med den. Men jag var kvar i området runt min bil och såg att snuten jag drog ur polisbilen hoppade in i min bil och åkte iväg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 (redigerad) har nån sett sin beslagtagna bil i polisen beslagtagningsställe (vad --- kallas det? :S) för det skulle man väll också kunna? eller har jag fel? off-topic: lol @ Kabooms reporttopic Redigerad 5 december, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dozer Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 jag såg en gång en motorcykelpolis fick sin motorcykel sprängd. Då tog han en bil i stället!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 ja har varit med om det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 har nån sett sin beslagtagna bil i polisen beslagtagningsställe (vad --- kallas det? :S) för det skulle man väll också kunna? eller har jag fel? off-topic: lol @ Kabooms reporttopic vart ligger polisens beslagningsställe?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 vart ligger polisens beslagningsställe?? Finns ett garage brevid alla polisstationer (i de stora städerna)!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Finns ett garage brevid alla polisstationer (i de stora städerna)!! Ifall snutarna skulle ta min bil nångång, står den i snutarnas garage sen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Parzival Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Händer sällan att folk ens snor bilar, har bara sett dte en gång. Jag själv har dock aldrig råkat ut för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rob90 Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 En gång när jag gick ner i Polis parkerings huset i San Fierro så stog där En Infernus, Hydra och en Bobcat. Jag blev lite paff när jag såg att där stod en hydra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 En gång när jag gick ner i Polis parkerings huset i San Fierro så stog där En Infernus, Hydra och en Bobcat. Jag blev lite paff när jag såg att där stod en hydra mm... hydra---- sure! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Det som står i polishuset är bilarna/flygplanen som polisen har arresterat en i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Vadå, kan man bli arresterad i flygplan? Hur flunken går det till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts