skaeG Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Asså nu är jag arg! asså zero uppdragen är så svåra!! JAg är på första.. hur fan ska jag göra? hjälp snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Gör dem inte. Så enkelt är det. Jag klarar mig utmärkt utan att göra dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Om man vill göra dem kan man använda blow up cars fusket på första uppdraget. Tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 ett tips: Fuska inte, jag personligen tycker inte det är lika kul att fuska sej till seger. Titta på kartan, där ser du vilket som kmr närmast. Skydda dom 3 främre antennerna först. håll inte in knappen, sikta lite innan så håller du då in den 2-3 sek så är ett plan blåst. så gör man de lättast enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Men om du verkligen vill så kan du öva på vissa Ammu-Nation och träna på gun challange. när du gör uppdraget så kan du dessutom kolla på kartan efter små flygplan som irrar omkring. Akta dig dessutom efter plan som redan släppt sina bomber. Dom tenderar att Göra Kamikaze på dina master. *off topic* Kamikaze betyder gudomlig vind på japanska. Och för dom som är helt dumma i huvudet så menar jag att dom krachar rakt in i masterna. Men försök om och om igen typ 50 ggr så klarar du det antagligen. Håll bara ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Fuska inte! Då är du en cheater och då blir SA tråkigare fortare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts