Conny_S Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Jag funderar på att ge mina föräldrar svarta fjärilar. Ne, men alvarligt så uppskattar dom nog julsaker. Tex tomtar osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Tja, får väl bli nån skiva eller choklad eller nåt. Och något man gjort själv, det uppskattas alltid. Så länge man lagt ber hyffsat med tid på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Nån Aladdin-ask eller sånt, som GEAS sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Nån Aladdin-ask eller sånt, som GEAS sa. hmm det ska jag nog köpa eller några låtsas äpplen som mamma vill ah vid fönstret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 detdär med indiska vart en grymt bra idé! har aldrig tänkt på det.. men de har en hel massa tuffa saker. brukar gå in där ibland och bara titta runt. luktar så got tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 På India kan du ju alltid köpa Rökerlser som luktar cannabis ! jag var nära på att köpa det :"> men kan ju inte komma till skola och lukta cannabis hahaha wöwöw! jaja..alla märker att det luktar cannabis för alla vet hur det luktar (geak freak) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 cannabis luktar pepparkakor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Hehe, jag undrar vad Tigerr har som huvudingrediens i sina pepparkakor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Hade sånna rökelser hemma förrut, problemet var att jag vägrade öppna fönstret för det va kallt ute så jag rökade in mig själv.. Gott var det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Harald_Ström Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 (redigerad) olämpligt innehåll/KalleR Redigerad 9 december, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Snacka om hård kille! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
holymakaroni Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 jag brukar göra knivar i slöjden. morsan blir sket gla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Du skulle kanske kunna köpa bio present kort eller nåt så dom kan få gå på nått mys pys :"> jag skulle inte göra det för att dom ska få myspys.. jag skulle ge dom det för att få va ensam hemma med tjejen så jag slipper tejpa för hennes mun (nej, jag tejpar inte för munnen på min tjej..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Snälla barn Nää,.. men en osthyvel eller liknande blir nog bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 sa till min morsa att ja skulle rita en tecknig till henne men då visade sejj att hon köpt grejer till mejj för nästan 3000 så nu vet ja inte va ja ska köpa badkulor kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 (redigerad) sa till min morsa att ja skulle rita en tecknig till henne men då visade sejj att hon köpt grejer till mejj för nästan 3000 så nu vet ja inte va ja ska köpa badkulor kanske Abo snacka bortskämd! Jag brukar få en näve grus och en smäll på käften av mina föräldrar. Redigerad 10 december, 2004 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 För helvete, sluta säga abo i början av varje mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Abo Brukar ge bort sakerna som jag gör i slöjden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 För helvete, sluta säga abo i början av varje mening. Ey fett keff abo. Jag värnar bara om ett mångkulturellt samhälle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts