GEAS Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Vad ska jag köpa för julklappar till mina föräldrar?!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Du skulle kanske kunna köpa bio present kort eller nåt så dom kan få gå på nått mys pys :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 4 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Skulle mina föräldrar nog uppskatta, då de båda är/har varit lärare inom området film på ett eller annat sätt. Annars kan jag ju köpa lite klassiska filmer på DVD eller något... Eller fråga i någon affär vad de tycker passar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Enkelt: Köp inga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Fixade en DVD spelare till dom i fjol, hur ska jag leva upp till det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 en 900000000" plasma tv kanske.. nej men en bra stereo kanske.. jag ska köpa cd skivor.. d funkar alltid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Fixade en DVD spelare till dom i fjol, hur ska jag leva upp till det? Slå sönder den och köp en videobandspelare från 80talet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Köp ett BDSM-kit, det kan vara kul om dom börjar komma upp i femtiårsåldern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 rita och måla en fin teckning. alltid uppskattat och kostar mycket lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Köp ett BDSM-kit, det kan vara kul om dom börjar komma upp i femtiårsåldern. Hehe...Är det någon som funderar på att köpa något sånt till era föräldrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Äh, rita en tecking och le stort. Det fungerade när man var liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 jag bränner några skivor.. det duger =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 än en gång inser man hur skönt det är att vi slutat med julkappar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Snubbe 2 Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 mmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 snälla barn... iaf mina... brukar inte ge dom nåt, för dom säger jämt att dom inte vill ha nåt, så då får dom skylla sig själva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Jag brukar kuta ner till Indah och köpa nåt fint till dem var... dock ganska dyra grejor men snygga... mycket snygga. (Indah: Finns skitmycket saker som tillhör Budismens religion, lukttvålar, porslinsdrakar (som är extremt snygga.) (:!!!, halsband, konstiga glaskonster, Yin/Yan kulor (eller vad de nu heter, runda kulor av porslin med gott/ont märket på. Faktiskt riktigt coola ena!) Hehehehe hittade t.ex. för några månader sedan en staty av Buddha i äkta trä, hehehe, den var c:a 50cm lång (typ 30 på x och z axeln.), kostade omkring 7000 :- tror jag, hehehe, något ovärt men den var enormt cool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Ljus och ljus lycktor,.. eller nån skiva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 haha w0rd på det Alla brukar köpa ljus till min mamma, så nu har hon sagt att hon inte vil ha några mer Vad ska jag nu köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Doom 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 På India kan du ju alltid köpa Rökerlser som luktar cannabis ! jag var nära på att köpa det :"> men kan ju inte komma till skola och lukta cannabis hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts