Everest Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Ja, vad tycker ni är roligast? Vissa av alternativen finns bara i det ena spelet men jag tog med alla så att fler kunde rösta.. Jag röstar i allafall på Drag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Drag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Ja, vad tycker ni är roligast? Vissa av alternativen finns bara i det ena spelet men jag tog med alla så att fler kunde rösta.. Jag röstar i allafall på Drag. ja du, hmm, drag är kul ibland.. även om jag är så dålig på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Drag, tycker de andra grenarna är pisstråkiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Drag är lätt ballast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Drift med mazda miata eller vad den nu heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Drag är det enda som är kul i båda spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 (redigerad) Drag, sen kommer sprint Redigerad 4 december, 2004 av Zyber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Älska att knuffa in motståndaren i en liten, utåtstående vägg eller personbil i 200blås? Vote, Drag (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Vote: Drag som de flesta andra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Jag är så ruggigt dålig på Drag så jag röstade på Sprint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 vote: Drift klart roligast... downhill drift i 2'an är väl oxå kul men kan vara en aning mer frustrerande än vanlig drift drag är ju tråkigt som fan... mest ett nödvändigt ont... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Drag och Drift... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 My two cents: Drift är för lätt för att vara roligt! Moaha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Sprint, lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Drag och sprint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts