Hotring Racer Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Har försökt dejta Millie ett par gånger. Men var man än åker spelar dom hårdrock och hon blir sur, har åkt runt till typ 5-6 ställen. Hjälp mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 steak house (resturang). syd-väst om hennes hus... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Men när man ska dejta henne, så kommer det upp en sån där slurpie symbol, och när man väl åker dit, så är det ju ett steak-house. Och det gillar hon INTE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Proud Gamer Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Titta på kartan, välj en resturang eller bar på ett dyrare ställe. Du borde förstå vad jag menar. Ta henne INTE till en Pizzeria, Burgershot eller sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Det är också viktigt att du tar henne till ett område hon tycker om. Lyssna vad hon säger i bilen (står även som vit text när hon säger vad hon tycker om området). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Men när man ska dejta henne, så kommer det upp en sån där slurpie symbol, och när man väl åker dit, så är det ju ett steak-house. Och det gillar hon INTE! för mig så gillar hon steak house. och det är en resturang (bordsbestick icon)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Hm, får väl kolla då.. Knas alltså. Annars får jag väl ta på mig gimpsuiten igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts