Insats Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Alltså när är Millie hemma egentligen, har stått där ett helt dygn nu, måste jag vänta på att hon ringer eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hotring Racer Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Millie e hemma runt 22 tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 hon är alltid där vid 12-tiden, gå gärna med en gimp suit, så hittar du henne säkert hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShizzHnit Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 kill that bitch and get the key card Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Insats Skrivet 4 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 fan ni snackar skit, hon är varken där 22 är 12, vare sig med gimp suit eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hotring Racer Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 sa fel sist, hon är alltid där 12:00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Magnus_hg Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 vad e gimp suit?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Man-Stamp Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Vart hittar man gimp suit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maSklin Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Får den i ett uppdrag, "Key to her heart" som jag inte minns fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hotring Racer Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 stämmer, det är key to her heart. Ta med gimp suiten när du dejtar henne. då slipper du skjutsa henne till restauranger och får göka istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bertilsson Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Rätta mig om jag har fel, men måste man inte avsluta alla andra relationer med dom andra flickvännerna för att få träffa Millie? För när jag klarade Key To Her Heart så stod det att jag var tvungen att "wine and dine her before she will give you the keycard" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Rätta mig om jag har fel, men måste man inte avsluta alla andra relationer med dom andra flickvännerna för att få träffa Millie? För när jag klarade Key To Her Heart så stod det att jag var tvungen att "wine and dine her before she will give you the keycard" Nej, du måste inte avsluta alla andra relationerna för att få träffa Millie. Vart har du fått det ifrån? Antar att ditt citat handlar om att du måste få en viss procent för att komma vidare i storyn. (Alltså att få "The Keycard") ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Men dom här tiderna,dom funkar ju inte.Det är ju olika tider beroende på vilken dag det är och så vidare. Mitt tips är att åka dit lördag eller söndag,det funkade för mig.Och ha gimp suit på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 När jag skulle dejta henne så sparade jag 2-3 gånger, sen åkte jag dit, då var hon hemma, sen efter jag dejtat henne åkte jag till sparningsstället igen och sparade 2-3 gånger, efter det åkte jag tillbaka och hon var hemma igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts