Valle-Ball Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Notera att tråden är ganska gammal då den är skapad i december 2002. Jag gillar Goldeneye Det var därför jag gjorde ett inlägg (klickade på "last" i detta forum) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Har alltid hatat Bond och kommer alltid att göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Gillar dom flesta men den bästa är Vote:Goldeneye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Hmm...svårt. Nån med Sean Connery iallafall. "Man lever bara två gånger" kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Vote: Annat (Tomorrow never dies, ni vet i parkeringsgaraget) Varför i helvete drog du upp en så här gammal tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 (redigerad) Varför i helvete drog du upp en så här gammal tråd? Kul *EDIT* Svär inte i guds hus! Redigerad 6 mars, 2005 av valle-balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 From Russia with Love toppar självklart min lista, sen kommer nog The Living Daylights eller Live and Let Die. Bästa skurken återfinns dock i The Man with the Golden Gun, Francesco Scaramanga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Golden eye... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 GoldenEye... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Vote: Annan... Goldfinger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Golden Eye är den klart bästa. Ingen nyare än just den är dock särskilt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Goldfinger gillar jag När jag var mindre var jag ett riktigt Bond fan. Har alla filmerna Vote: Annan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Det måste bara vara Goldfinger och alla bond rullarna med Moore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Det måste bara vara Goldfinger och alla bond rullarna med Moore Jupp Moore är bäst som bond. Sean Connery har jag alltid stört mig på. Han gör alltid bort sig med någon tjej eller så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Vote:Die another day, är så j..... fet när de har den biljakten på isen och goldeneye är också j..... bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Vote: Vet inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 (redigerad) Vote: goldenaye Redigerad 8 mars, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Ehum...dåliga alternativ? Knappt nån klassiker nämndes ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Tycker istortsätt alla är bra men bäst är när han me hatten är med han som kan kasta o skär av huvuden eller va han gör (:!!! kommer dock inte ihåg vad den heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Tycker istortsätt alla är bra men bäst är när han me hatten är med han som kan kasta o skär av huvuden eller va han gör (:!!! kommer dock inte ihåg vad den heter. Filmen: Goldfinger. "Mannen med hatten": Oddjob. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts