ninja Skrivet 5 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 vilken film tycker du är bäst jag gillar die anodher day Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 5 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 Jag gillar (världen räcker inte till)!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 vilken film tycker du är bäst jag gillar die anodher day Varför har du inte röstat på det då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 5 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 (redigerad) Jag gillar första filmen Dr Noo och tredje filmen Goldfinger.... Redigerad 5 december, 2002 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 Jag gillar första filmen Dr Noo och tredje filmen Goldfinger.... Goldfinger, goldeneye, man with the golden gun... va mycket guld det är i james bond filmernas titlar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 Dr. Noo e ju den absolut sämsta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 5 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 Dr. Noo e ju den absolut sämsta... Tycker jag inte...En av de filmer där Bond har glimten i ögat... Historien är kanske inte så rafflande men man får ju tänka på att den är inspelad för fyrtio år sedan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 5 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 goldeneye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 6 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 Goldeneye!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 Fan!! Jag råkade rösta på "någon annan" :-(. Självklart är Die Another Day bäst, jag såg den i måndags. Lite lång kanske (2 h 15 min), men den är grymt cool och bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Fan!! Jag råkade rösta på "någon annan" :-(. Självklart är Die Another Day bäst, jag såg den i måndags. Lite lång kanske (2 h 15 min), men den är grymt cool och bra! Jag tyckte att den var skit dålig ju. Föör overklig... Osynlig bil m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony Montana Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 Connery är utan tvekan min favorit bond.Bästa bondfilmen?Konstigt att du har Moonraker som ett av alternativen, det måste vara den sämsta bond-filmen hittils.Goldfinger är min favorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simon1583 Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 utan tvekan: DR NO och FROM RUSSIA WITH LOVE (Agent 007 ser rött) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 jag ahr ingen favorit film av bond jag gillar allihop förutom Never dies den suger stenhårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Vote: Annat (Tomorrow never dies, ni vet i parkeringsgaraget) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Sålänge det är Connery är det bra . Roger Moore är också bra. Favorit: Minns inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Typ alla, men de med Sean Connery var bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Notera att tråden är ganska gammal då den är skapad i december 2002. Jag gillar Goldeneye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 I hennes majestät hemliga tjänst och Åskbollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Jag har sett de flesta Bond-filmerna, kommer inte ihåg vad alla handlade om, men Golden Eye är bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts